Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خطیر درباره جدایی الحاجی گرو و نیومایر گفت: به هر حال وقتی مجموعه مدیریتی جدید در استقلال کار خود را شروع کرد بنا به درخواست شفر بازیکنان مورد نیاز جذب شدند اما بنا به شرایطی آنها نتوانستند کیفیت لازم را نشان دهند و از طرفی فشارهایی نیز از سوی هواداران بود و در این میان گرو را با تیام مقایسه می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرو بسیار با تیام متفاوت بود

او افزود: باید بگویم گرو بسیار با تیام متفاوت بود. متاسفانه نیومایر و گرو شرایط خوبی را ارائه ندادند و در نهایت تصمیم مدیریت بر این بود که قرارداد هر 2 بازیکن را فسخ کنیم. این 2 بازیکن 2 ماه حقوق عقب افتاده داشتند و با خروج از کشور می توانستند به فیفا شکایت کنند و مشکلاتی را برای باشگاه رقم بزنند، اما با پیگیری های فتحی باعث شد تا بدون بدون پرداخت یک ریال جریمه و هزینه اضافی و تنها با پرداخت حقوق این بازیکنان تا پایان ماه دسامبر توانستیم قراردادشان را فسخ کنیم تا در آینده مشکلی را برای باشگاه رقم نزنند.

سابقه بدی در مراوده با بازیکنان خارجی داریم

او ادامه داد: ما سابقه بدی در مراوده با بازیکنان خارجی داریم و نظیر این موارد را می توان به پرونده بازیکنانی همچون پروپیچ، بویان، شیحی و رابسون اشاره کرد. هنوز پرونده پروپیچ، رابسون و بویان حل نشده اما خدا را شکر پرونده گرو و نیومایر به خوبی حل و فصل شد. جلسات متعددی را در یک ماه اخیر با گرو و نیومایر داشتیم و با توجه به انتظارات هواداران توانستیم در حالتی دوستانه از هم جدا شویم و برای هر دوی آنها آرزوی موفقیت می کنم.

از کمیته داوران می خواهیم از نیم فصل دوم نظارت بیشتری روی داوران داشته باشند

خطیر درباره عملکرد استقلال در 4 هفته اخیر رقابت های لیگ برتر بیان کرد: انتطار داشتیم از 4 بازی آخر 12 امتیاز بگیریم که با اشتباهات داوری 2 امتیاز را هم از دست دادیم و در طول فصل در 6 بازی نتوانستیم امتیازاتی را بابت اشتباهات داوری کسب کنیم و به نوعی اگر بابت این کار ها در فوتبال هجمه ایجاد نکنیم به حقمان نمی رسیم و به ناچار اعتراض کردیم و این اعتراض را رسما به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم و از کمیته داوران می خواهیم از نیم فصل دوم نظارت بیشتری روی داوران داشته باشند. داوران با کیفیت را برای یک یا 2 تیم فقط استفاده نکنند و باشگاه استقلال را هم شامل این شرایط کنند. نمی خواستیم این هجمه را ایجاد کنیم اما هواداران از ما انتظاردارند. به سلامت داوران شکی ندارم و اشتباهات سهوی است اما به نظر تمامی این اشتباهات برای استقلال رقم خورده است.

درگیری بازیکنان را نمی پسندم

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره درگیری بازیکنان استقلال و پرسپولیس گفت: من این موضوع را نمی پسندم که بازیکنان وارد اینگونه مسائل شوند و آنها باید اجازه دهند تا باشگاه پیگیر باشد چرا که ورود بازیکنان باعث درگیری های قدیمی می شود و این موضوع به نفع فوتبال است. آنها باید اجازه بدهند باشگاه پیگیر باشد و بدون شک باشگاه نمی گذارد حق و حقوقی از استقلال پایمال شود.

اجازه دهند استقلال در سکوت به نقل و انتقالات ادامه دهد

خطیر درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بیان کرد: به تمامی هواداران اعلام می کنم اجازه دهند استقلال در آرامش فصل نقل و انتقالات را طی کند. هر نامی که در رسانه ها مطرح می شود فقط قیمت بازیکن بالا می رود .اجازه دهند استقلال در سکوت به نقل و انتقالات ادامه دهد و عده ای به دنبال این هستند تا قیمت بازیکنان بالا برود. قیمت بازیکنی که در نظر دارند به استقلال و پرسپولیس بروند را عده ای فقط افزایش می دهند.

بیشتر بخوانید:

شفر لیست ورود و خروج استقلال را رو کرد

مهاجم ایرانی از لیست خرید استقلال خط خورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی پس از پیروزی سه بر دو استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: آبی ها نمایش خوبی از خود ارائه دادند و توانستند یک برد حساس به دست آورند، البته روی دو غفلت دو بار دروازه شان باز شد اما در پایان برنده از زمین خارج شدند تا به صدرنشینی ۲۴ ساعته پرسپولیس پایان دهند.

وی تاکید کرد: الان زمانی است که نکونام، خطیر و مجموعه استقلال دست به دست هم دهند و تعامل داشته باشند تا هفته های پایانی به پایان رسیده و این تیم قهرمان شود.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: هر وقت استقلال به صدر جدول می آید عده ای به دنبال این هستند که اجازه ندهند آبی ها آب خوش از گلوی شان پایین رود اما وقتی صدر را از دست می دهد همه چیز به روال عادی برمی گردد. همه باید هوشیار باشند و اجازه ندهند حاشیه ها تیم را از مسیر اصلی دور کند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت هواداران در بازی های آینده همانند امشب می تواند به استقلال کمک موثری کند، بنابراین امیدوارم هواداران استقلال حساسیت را درک کرده و در هفته های پایانی تیم را تنها نگذارند.

کد خبر 6082806

دیگر خبرها

  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است