Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، برای تعیین شدن وضعیت کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

بر این اساس اعضاء در این جلسه با توجه به اتمام مدت قرارداد جناب آقای تقی اکبرنژاد و با پیشنهاد حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از زحمات ایشان در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، آقای محمد طلایی را بعنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به حضور آقای غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان بعنوان سرمربی تیم بزرگسالان، با پیشنهاد حمید بنی تمیم و موافقت اعضای شورای فنی تیم های ملی آقای امیر توکلیان بعنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در نامه ای از اکبرنژاد در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی کرد که متن آن به شرح زیر است:

احتراما، بدینوسیله از جانب خود و جامعه کشتی کشور،  از زحمات و تلاش های جنابعالی در مدت حضور بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی می نمایم. امیدوارم همچنان از تجارب و توانمندی های آن برادر عزیز در عرصه های دیگر ورزش ملی کشور  بهره مند شویم.

عزت و سربلندی روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای تیم های ملی کشتی جوانان و نوجوانان فدراسیون کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد