Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@04:16:27 GMT

تشکیل ستاد تنظیم بازار استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۹۰۹۷

تشکیل ستاد تنظیم بازار استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در ستاد تنظیم بازار استان که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار گردید، اظهار کرد: وظیفه استانداری ایجاد هماهنگی بین بخشی و نظارت و اعمال حاکمیت است و یکی از وظایف این ستاد، تنظیم بازار برای شب یلدا و پیش بینی‌های خرید برای تنظیم بازار عید نوروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان با بیان اینکه هماهنگی بین بخش خصوصی، نیروهای نظارتی، شرکت های تعاونی و دولت به منظور عدم ایجاد فشار به مردم استان صورت گرفت، افزود: به مردم فهیم استان اعلام می‌کنم: همه مسائل و مشکلات را درک می‌کنیم و امیدواریم که دست به دست هم دهیم و با حضور مردم که ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی انقلاب هستند، بتوانیم در این راستا همدل و یکصدا در جهت آنچه که خواسته  بحق مردم است قدم برداریم.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه دولت اهدافی را در جهت تنظیم بازار دنبال می‌کند، افزود: امسال نیز با دستور ریاست محترم جمهوری، سازمان تعاون روستایی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار و جلوگیری از سودجویی‌های احتمالی اقدام می‌کنند و پیش بینی‌های لازم توسط این سازمان و شرکت‌های تعاونی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی صورت خواهد گرفت.
رضایی با تاکید بر لزوم تشکیل گروه‌های کارشناسی، اظهار کرد: در این کارگروه‌ها باید میزان و قیمت خریدهای لازم به منظور تنظیم بازار تعیین شود و با مدیریت سازمان جهاد کشاورزی این وظیفه صورت گیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به بخشنامه دولت در خصوص نرخ خرید شیر توسط صنایع تبدیلی از دامداران، اظهار کرد: در بازار، بحث عرضه و تقاضا مطرح است و دستوری نیست و باید هماهنگی و همدلی صورت گیرد به نحوی که برای تولید کننده صرفه اقتصادی داشته باشد و براساس مصوبه، همگان باید به این دستور العمل عمل نمایند و دستگاه‌های نظارتی هم موظف به نظارت و اعمال قانون هستند و تا زمانی که مصوبه لغو نشده است باید به آن عمل شود.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: استان اصفهان ستاد تنظیم بازار بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آغاز سفرهای حج عمره و پس‌از آن سفرهای حج تمتع، وضعیت بازار نرخ ریال عربستان بر این اساس است؛ قیمت ارز ریال عربستان هم اکنون نسبت به روز گذشته (در لحظه تنظیم خبر) ریزش ۸۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۷,۳۵۱ تومان رسیده است.

همین‌طور، امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 6086619

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد