Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان‌رضوی در حمایت از دانش‌آموزان فرانسوی دستگیر شده در اعتراضات مردم فرانسه نامه‌نوشتند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی در حمایت از دانش آموزان فرانسوی دستگیر شده در اعتراضات مردم فرانسه، خطاب به دانش آموزان این کشور نامه‌ای را نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در بخشی از این نامه آمده است:
طوفان بیداری به فرانسه رسید و بعضی از مردم گرامی این کشور به سیاست‌های ناعادلانه دولت فرانسه و وابستگی این کشور به مثلث واشینگتون - تل آویو - لندن اعتراض کردند و در حرکتی نمادین جلیقه زرد پوشیدند که دولت آنان را ببیند.   اما آنچه این اخبار را به کاممان تلخ کرد، سرکوب شدید مردم توسط پلیس و دستگیری شما دانش آموزان عدالت خواه و آزاده فرانسوی بود. درود ما بر شما!

در این حرکت از کاخ نشینان الیزه - که از حال مردم جامعه خود، آگاه نیستند - مطالبه کنید: چرا باید سیاست‌های فرانسه تحت نفوذ گروه‌های صهیونیستی و سرمایه داران کلان گزارده شود؟

چرا باید مستعمرات سابق فرانسه در آفریقا، نیمی از ذخایر ارزی خود را در بانک‌های پاریس نگهداری کنند و هر سال فقط بتوانند به ۱۵% آن دسترسی داشته باشند؟

چرا باید کشورتان اسلحه و تجهیزات نظامی برای عربستان سعودی - که قاتل کودکان و دانش آموزان یمنی است - بفرستد؟

چرا قوانین نژادپرستانه در کشورتان - که در تاریخ ما آن را با شعار برادری و برابری می‌شناسیم - تصویب می‌شود و برخی جراید به راحتی به ادیان دیگر توهین می‌کنند؟

چرا باید گروه تروریستی منافقین خلق - که قاتل حدود ۱۷ هزار ایرانی است- در میهن شما پناهنده شوند؟

ما دانشجومعلمان خراسانی، ضمن حمایت از حرکت آزادی خواهانه و عدالت طلبانه شما، توصیه می‌کنیم از رفتار‌های خشونت آمیز و تخریب اموال عمومی بپرهیزید که فرانسه متعلق به شماست و امیدواریم شاهد آن باشیم که در سراسر دنیا آزادی و عدالت و رفاه برقرار باشد؛ و توصیه دیگرمان این است که زندگی امام حسین (ع) و قیام او را مطالعه کنید و از او برای بهبود این جنبش، الگو بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم

وزارت خارجه طالبان در بیانیه‌ای به کشف گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس فلسطین واکنش نشان داد.

در این بیانیه وزارت خارجه طالبان آمده است: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه این بیمارستان که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

وزارت خارجه طالبان ضمن محکومیت این جنایات تصریح کرد افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

پیش از این نیز «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در پیامی درباره فلسطین گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

وی تاکید کرده بود: «ما از تمام کشورهای اسلامی حتی جهان می‌خواهیم که هرچه زودتر دست ظلم رژیم اسرائیل را کوتاه سازند تا در آنجا تجاوز پایان یابد، به ویژه امت اسلامی مسئولیت دارد که از داعیه فلسطینیان مظلوم حمایت کامل نماید و با یک صدا در محدوده امکانات خویش در کنار فلسطینی‌ها بایستند».

آخندزاده اعلام کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • حمایت فرانسویان از فلسطین