Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: برنامه یا تصمیم خاصی بر ادامه خط ۳ به محدوده نیاوران در برنامه پنج ساله دوم نبود.

ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر چهارم تهران و رئیس سابق کمیسیون حمل و نقل شورا  در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: برنامه ریزی های برنامه پنج ساله دوم بر آن بود تا 150 کیلومتر مترو در شهر تهران ساخته شود, لذا این میزان به خطوط 3 ، 6 و  7 اختصاص داشت که بخشی از آن ویژه شهر پرند, فرودگاه امام خمینی و بخشی متعلق به فرودگاه مهر آباد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این برنامه یا تصمیم سازی یا تاکید خاصی بر ادامه خط 3 به محدوده نیاوران در برنامه پنج ساله دوم نبود.

قناعتی ادامه داد: منابع مالی مدیریت شهری تداوم خط 3 را از اولویت خارج کرد. از سوی دیگر ادامه خط 3 باید به تصویب شورای عالی ترافیک و تصمیم سازی برای تعیین مسیرهای خط منتهی می شد. با توجه به غیر فنی خواندن برخی مسیرهای خط 3 و اسکن زمین، مدیریت شهری بر آن بود تا با تعیین مسیرهای جایگزینی امکان انجام این خط را فراهم کند.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اسکن زمین و مشکلات متعاقب ایجاد برخی خطوط خاطر نشان شد: اسکن زمین, شرایط فنی و مشخصات قبل و بعد از آن، از مسائلی است که امکان تداوم یا عدم ادامه خطی را مشخص می کند, لذا عدم تداوم خط 3 ارتباطی با اطلس مال ندارد و نمی توان به طور قاطع بر این موضوع تاکید کرد که به دلیل این پروژه خط 3 متوقف شده است.

ابوالفضل قناعتی در خصوص راهکارهای مهندسی خطوط مترو و مشکلات طرح ها گفت: در طول فعالیت های مسیر 320 کیلومتر متروی شهر تهران، مهندسین در بسیاری از موارد به فضاهایی برخورد می کردند که امکان عبور از آن مقدور نبود؛ لذا با تغییر مسیر یا کاهش یا افزایش سقف مسیر،مشکلات را حل و خط را ادامه می دادند.

وی دراین باره افزود: چنانچه تصمیم بر این باشد که از خط 3 انشعابی به سمت میدان تجریش و نیاوران گرفته شود، بدیهی است مسیرهای زیادی پیش رو وجود دارد که لزوما رد شدن از مسیر اطلس مال الزامی نداشته باشد. بدیهی است در مسیر یاد شده به دلیل مسائل زمین امکان عبور نبوده و شورای پنجم اگر مایل به تداوم خط 3 است، می تواند با اعمال مسیرهای جایگزین خط 3 را آغاز و به اتمام برساند.

ابوالفضل قناعتی با تاکید بر راه اندازی خطوط 6 و7 به یادگار مانده از مدیریت شهری قبلی و عدم فرافکنی و فرار رو به جلو اعضای شورای پنجم شهر تهران گفت: هر چند اعضای شورای شهر موضوع خط 3 را با بهانه اطلس مال عنوان کردند, اما بهتر است به جای حلوای نسیه, نقد را بچسبند و با راه اندازی خطوط آماده 6 و 7 به یادگار مانده از دوران قالیباف تسهیلات سفر درون شهری 3 میلیون مسافر را ایجاد می کردند.

وی تصریح کرد: توجه به اولویت ها مشکل اساسی مدیریت شهری است که در گیر و دار هیاهوسازی سیاسی نه در راستای خدمتگزاری به مردم، بلکه به دنبال ایرادگیری و نقطه ضعف از مدیریت سابق است که در عملکرد آن ابهامی دیده نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتر انگلیس در راه تبریز | مربی سابق گرت بیل جایگزین خمس می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که آن‌ها گزینه موردنظر خود را پیدا کرده و توانسته‌اند با کریس کلمن برای مدت ۱.۵ فصل به توافق برسند و این سرمربی اهل کشور ولز قرار است به‌زودی رسماً در کسوت سرمربی تراکتور تبریز معرفی شود.

از لیگ برتر انگلیس تا لالیگا۲ و سوپرلیگ یونان

کریس کلمن، سرمربی ۵۳ ساله اهل کشور ولز در حال حاضر بدون تیم است و مشکلی برای امضای قرارداد با تراکتور تبریز ندارد. او که حدود ۲۰ سال از فعالیتش در کسوت سرمربی می‌گذرد، بعد از آنکه در قامت بازیکن در تیم فولام انگلیس بازنشست شد، در نقش مربی و سپس سرمربی در این تیم کارش را پیش برد و بیشتر تجربه سرمربیگری کلمن هم در تیم فولام است که او توانسته ۱۷۶ بار روی نیمکت این تیم انگلیسی بنشیند و تجربه سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس را به‌دست آورده است.

کلمن بعد از ۴ سال فعالیت در نقش سرمربی فولاد، راهی لالیگا۲ اسپانیا شد و هدایت رئال سوسیه‌داد را پذیرفت و بعد از آن‌هم در تیم‌های کاونتری انگلیس، لاریسا یونان، ساندرلند انگلیس، هبئی چین و آترومیتوس یونان در نقش سرمربی کار خود را دنبال کرد. آترومیتوس، آخرین تجربه سرمربیگری کریس کلمن بود که او در ۶۱ بازی روی نیمکت تیم یونانی حضور پیدا کرد و توانست میانگین ۱.۱۳ امتیاز از هر مسابقه را در کارنامه خود ثبت کند که آمار ویژه‌ای محسوب نمی‌شود!

۵ سال و ۵۰ بازی سرمربیگری در ولز

سرمربی ۵۳ ساله در کنار تجربه فعالیت ۷ تیم باشگاهی، تجربه ۵ سال فعالیت در نقش سرمربی تیم ملی ولز را هم در کارنامه خود دارد. او در رقابت‌های مختلف از جمله انتخابی جام جهانی و یورو در کسوت سرمربی ولزی‌ها کار خود را پیش برد و در ۵۰ مسابقه، توانست ۱۹ برد همراه تیم ملی ولز به‌دست آورد و ۱۸ باخت و ۱۳ تساوی هم در کارنامه او دیده می‌شود که آمار پرنوسانی است و یکی از تجربیات مهم کلمن، همکاری با ستاره‌هایی مانند گرت بیل و آرون رمزی است.

کلمن، مرد بدون جام!

کریس کلمن که به‌زودی به تبریز سفر می‌کند تا قرارداد ۱.۵ ساله خود را با سرخ‌پوشان تبریزی به امضا برساند، بعد از جان توشاک، دومین سرمربی اهل کشور ولز در تاریخ لیگ برتر خواهد بود. توشاک روزهای خوبی را در تبریز پشت سر نگذاشت و هواداران تراکتور دل‌نگران تکرار این خاطرات با کریس کلمن هستند. نقطه تاریک کارنامه سرمربی ولزی، ناتوانی او در کسب جام در طول ۲ دهه فعالیتش در عرصه سرمربیگری بوده و باید دید بعد از شروع به کار رسمی کلمن در فوتبال ایران، او چه عملکردی را از خود در کسوت سرمربی تراکتور تبریز به جای می‌گذارد و آیا مدافع سابق تیم‌های سوانسی، کریستال‌پالاس، بلکبرن و فولام می‌تواند به حسرت تراکتوری‌ها در مسیر کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر پایان بدهد و اولین جام دوران سرمربیگری‌اش را در فوتبال ایران به‌دست می‌آورد یا خیر.

کد خبر 845723 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)
  • طولانی ترین مسیرهای ریلی جهان؛ از آمریکا تا روسیه!
  • سرمربی لیگ برتر انگلیس در راه تبریز | مربی سابق گرت بیل جایگزین خمس می‌شود
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه سواری
  • سنگ‌اندازی در مسیر ورود اتوبوس‌های برقی