Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، وزرات دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور دو هدف مرتبط با تروریست‌های داعش را در منطقه «هجین» در استان «دیرالزور» سوریه را بمباران کرده‌اند. 

در بیانیه  صادره، اشاره‌ای به تاریخ حملات نشده است. طبق این بیانیه دو ساختمان به طور کامل منهدم شده است. ساختمان‌هایی که فرماندهان داعش از آن‌ها برای نشست‌های خود استفاده می‌کردند و به نوعی مرکز فرماندهی تروریست‌ها محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع عراق در تاریخ 11 دسامبر گذشته نیز از حمله هوایی به دو هدف تروریست‌های داعش در منطقه «سوسه» در استان «دیرالزور» سوریه خبر داد و اعلام کرد که درون مکان‌های مورد هدف 44 تروریست مخفی شده بودند.

حملات هوایی عراق به مواضع داعش در داخل خاک سوریه از فروردین ماه گذشته، به دستور «حیدر العبادی»، نخست‌وزیر و فرماندهی سابق کل نیروهای مسلح عراق و با موافقت «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه آغاز شد.

هدف از این حملات ممانعت از نفوذ دوباره این تروریست‌ها به عراق عنوان شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه

منابع خبری فلسطین از حملات گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه، مناطق مختلف شهر غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داده‌اند.

در این حمله هوایی، محله شجاعیه در شرق غزه، عمارتی مسکونی در محله الدرج و یک خانه در منطقه الصفطاوی در شهر غزه بمباران شده است.

به گزارش فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین سلسله حملاتی را در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه انجام داده است که در نتیجه آن، چهار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های صهیونیستی عصر امروز همچنین منطقه «دیر البلح» واقع در مرکز نوار غزه و مسجد «التقوی» در اردوگاه البریج را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی همزمان منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

به دنبال وقوع این حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی، «رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد، هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

tags # اسرائیل ، جنگ غزه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»