Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاول ندود معتقد است که اتلتیکو مادرید با دفاع قدرتمند خود می تواند برای یوونتوس مشکل ساز شود اما بیانکونری را نیز تیمی بسیار قوی قلمداد کرد.

طرفداری- در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس با قرعه دشواری به نام اتلتیکو مادرید روبرو شد. پاول ندود، نایب رییس یوونتوس که نماینده این باشگاه در قرعه کشی امروز بود، در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت: 

همان طور که الگری گفت، موضوع مهم راهیابی ما به جمع 16 تیم برتر اروپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فعلا صحبت کردن در مورد فینال خیلی زود است. به بهترین تیم دوم گروه ها برخورد کردیم. اتلتیکو مادرید تیمی قدرتمند و بسیار متعادل است. آن ها دفاعی بسیار قدرتمند دارند و با بازیکنانی چون گریزمان می توانند برای شما دردسرساز شوند. دو بازی برابر اتلتیکو، دو بازی کم گل و بسیار متعادل خواهد بود. در این مرحله به شانس هم نیاز است اما ما تیمی خیلی قوی داریم که می تواند صعود کند و تیم های ایتالیایی هرگز نباید دست کم گرفته شوند. کریستیانو رونالدو؟ او مرد لیگ قهرمانان اروپا است و قبلا این موضوع را نشان داده است. ما به رونالدو تکیه خواهیم کرد، اگرچه به سایر بازیکنان هم نیاز داریم.  باخت برابر یانگ بویز؟ من هرگز باخت را دوست ندارم اما با وجود این باخت، به عنوان تیم اول صعود کردیم و نمی توان به بازیکنان خرده گرفت. 

وی در خصوص اظهاراتش درباره جوزپه ماروتا، مدیر سابق یوونتوس که به اینتر ملحق شده است، گفت:

صحبت های من درباره ماروتا شوخی نبود. یوونتوس پیش از ماروتا وجود داشته و بعد از او نیز به کارش ادامه خواهد داد. به نظر من دو دسته مدیر فوتبالی داریم: یک دسته از مدیران می توانند برای هر باشگاهی کار کنند و دسته دیگر حاضر نیستند به تیم های خاصی، از جمله تیم رقیب بروند. به همین دلیل گفتم که شاید ماروتا از ابتدا یک یوونتوسی نبوده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی با تصاویر سیل دبی

دریافت 28 MB کد خبر 845327 برچسب‌ها سيل امارات

دیگر خبرها

  • نباید با بانوان در معابر برخورد شود
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • شوخی با تصاویر سیل دبی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو