Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:07:35 GMT

دمای هوای اردبیل تا ۸ درجه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۹۱۶۲

دمای هوای اردبیل تا ۸ درجه کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان دمای هوای اردبیل تا ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی نشان می‌دهند سامانه بارشی در حال نفوذ به منطقه بوده و هوای ابری و مه آلود تا ظهر امروز کل استان را فراخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که دمای هوای اردبیل تا هشتدره سانتی‌گراد کاهش می‌یابد بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیشیابی هواشناسی گویای آن است بارندگی‌ها از عصر امروز در بیشتر مناطق استان آغاز و با توجه به دمای پایین در مناطق مرکزی و جنوبی استان و روند کاهش دما تا شب، بارش در  شهرستان‌های خلخال، نیر، سرعین و مشگین‌شهر بصورت برف پیش بینی می‌شود. در شهرستان‌های اردبیل، نمین، گرمی و کوثر بارش بصورت باران و برف خواهد بود.

هواشناسی امروز 97/9/25|پیش‌بینی آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی‌شدن مسیلها در برخی از استان‌هاهواشناسی امروز 97/9/24|آغاز موج بارشی جدید از روز دوشنبهبخش عمران استان اردبیل به اطلاعات هواشناسی بی‌توجهی می‌کند

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بارندگی‌ها تا قبل ازظهر روز سه شنبه در بیشتر مناطق استان تداوم و بیشترین بارش برف در مناطق کوهستانی بین 10 تا 20 سانتیمتر انتظار می‌رود.

دولتی‌مهر اظهار کرد: بارش قابل ملاحظه برف توام با مه در مناطق کوهستانی سبلان،آلوارس، موئیل و گردنه صائین، کوه های باغرو ،گردنه بودالالو، گردنه اسالم و آغ داغ خورش رستم و با شدت متوسط در صلوات داغی گردنه لنگان، خروسلو داغی قره آغاج سبب اختلال در تردد وسائط نقلیه طی امشب تا صبح فردا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سامانه بارشی تا ظهر سه شنبه در منطقه فعال بوده و از حوالی ظهر فردا بارندگی ها در بیشتر مناطق استان قطع اما هوای سرد تا روز چهارشنبه در سطح استان ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • کاهش دمای هوا در استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود