Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گفت: تجربه 8 ساله دفاع مقدس به دشمن اجازه ی حماقت نمی دهد زیرا گورستان شان در همان محل حماقتشان خواهد بود و شهدا در دوران دفاع مقدس از حلال خود گذشتند تا جامعه ی ما امروز از حرامات چشم پوشی کنند تا فردای قیامت مدیون نباشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز درسومین نشست مجمع همدلی سراج استان گلستان که در سالن خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان با حضور خانواده معزز شهدا و رزمندگان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم گفت:قطعا هر امت و طایفه ای را با عقبه ی آن می شناسند و عقبه ی شما عزیزان با حضور 200 رزمنده وو 70 جانباز و تقدیم 19 قهرمان بسیار درخشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی افزود: مردمان این منطقه در مسیر واقعی انقلاب با همه ی وجود قدم نهادند و افتخارشان این است که پیرو واقعی امام خود بوده و هستند و به آن افتخار می کنند.

معروفی با بیان اینکه به برکت این قهرمانان است که امروز دور هم جمع شده ایم تصریح کرد: شهدای ما از همه چیزشان برای اسلام و انقلاب محمدی(ص)گذشتند تا عزت ، شرف و بزرگی ملت ایران حفظ شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: بازدارندگی و قدرت امروز جمهوری اسلامی را مرهون و مدیون شهدای گرانقدر هستیم.

وی با بیان اینکه تجربه 8 ساله دفاع مقدس به دشمن اجازه ی حماقت نمی دهد زیرا گورستان شان در همان محل حماقتشان خواهد بود افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس از حلال خود گذشتند تا جامعه ی ما امروز از حرامات چشم پوشی کنند تا فردای قیامت مدیون نباشند.

معروفی یکی از مولفه های بزرگ قدرت نرم ما را شهدای عزیز معرفی کرد و متذکر شد :نباید مراسمات و یادواره های شهدا تبدیل به مراسمات ختم شود بلکه مراسمات شهدا را باید مراسم فتوحات انقلاب دانست و به فرموده ی امام ملتی که شهید دارد اسارت ندارد و این 19 شهید پیام امام(ره) هستند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه همه ی ما به دنبال قربت الی الله هستیم اما شهدا به عندالله رسیدند یادآور شد: شهدا محور وحدت همه هستند و متعلق به یک خانواده یا یک طایفه و شهر و استان نیستند.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 عدم عمق ایمان بود که عده ای نتوانستند فرمان حقیقی امام خود را ببینند.

معروفی سه عنصر ایمان ، بصیرت و صبر انقلابی را از شاخصه های اصلی شهدا دانست و گفت: در زمان جنگ نا برابر 8 ساله که  نه فقط برابر یک کشور ، دو کشور یا ده کشور بلکه در برابر دنیا ایستادیم با دست خالی و حتی بدون داشتن سیم خاردار و مهمات و ادوات جنگی ثابت کردیم و امروز دشمن همین سه مؤلفه را نشانه گرفته است.

 فرمانده سپاه نینوا افزود: دانشمندان هسته ای در تمام دنیا 60،70 ساله هستند در صورتی که کشور ما با جوانان 30 و35 ساله در اوج تحریم ها به باشگاه هسته ای پیوست.

وی به موضوع موشکی هم اشاره ای کرد و یادآور شد: زمانی که پاسخ داعشی ها را با موشک دادیم همه ی حواس ها جمع شد به قدرت جمهوری اسلامی و تمام دنیا فهمید که این قدرت توسط رویش های انقلاب رخ داده است.

معروفی در پایان با بیان اینکه در طی 200 سال گذشته هرکس به ایران عزیز حمله کرد قطعه ای از آنرا گرفت در صورتی که در دوران 8 سال دفاع مقدس نه تنها یک وجب بلکه یک سانتی متر هم به دشمن ندادیم گفت: در دوران جنگ شرق و غرب به واسطه ی مقابله ی با ایران بعد از سال ها دوباره بر سر یک میز نشستند و با هم متحد شدند تا ایران را نابود کنند اما با شجاعت و دلاوری جوانان شما و رهبری داعیانه ی امام (ره) عزیز در برابر آنها ایستادیم و امروز دشمن می گوید اگر ایران تسلیم شود هیچکس در دنیا نمیتواند در برابر ما قد علم کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان «دلشکسته» فیلمی درباره فرمانده لوتی‌ها می‌سازد

به گزارش خبرگزاری مهر، ساخت پروژه مستند «فرمانده لوتی‌ها» درباره سید ابوالفضل کاظمی به کارگردانی علی رویین تن آغاز شد.

به گفته علی رویین تن کارگردان سینما، این مستند به فرمانده گردان میثم سید ابوالفضل کاظمی فرمانده گردان لات‌های دفاع مقدس می‌پردازد. مردی که از هشت سال دفاع مقدس حدود هشتاد سال حکایت داشت و طوطی شیرین شکن روایت‌های دلنشین جنگ بود.

رویین تن عنوان کرد: او در تمام هیات‌ها، زورخانه‌ها و مراسم‌ها از بچه‌های جنگ می‌گفت و چه شیرین می‌گفت. آخر هم پای بساط امام حسین (ع) شربت شهادت را لاجرعه سرکشید. او کبوترها را یاران حسین (ع) می‌دانست و پرواز را از کبوترها آموخته بود.

کد خبر 6079041 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • کارگردان «دلشکسته» فیلمی درباره فرمانده لوتی‌ها می‌سازد
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • «فرمانده لوتی‌ها» مستند شد
  • اقتدار ایران اسلامی با تلفیق قدرت نظامی، دفاعی و معنوی
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • تصادف در محور بوکان_ مهاباد ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند