Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@21:00:28 GMT

آژاکس؟ دو ماه دیگر باید در اوج باشیم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۹۱۸۳

به گزارش پارس نیوز، 

رئال که مدافع عنوان قهرمانی سه دوره اخیر است، در راه دفاع از قهرمانی های خودش ابتدا باید به مصاف آژاکس هلند برود که در دور گروهی بایرن را به زحمت انداخت.

بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال در واکنش به این قرعه گفت:« قطعا بازی ساده ای نخواهد بود. می دانیم که فعلا شرایط ایده آلی نداریم ولی از ماه فوریه و تا دو ماه دیگر باید در اوج باشیم چون بازی های واقعی فصل از همان موقع شروع می شوند و باید در بهترین شرایط باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال در برخی بازی ها نمایش خوبی نداشته ایم ولی خوشبختانه در همه جام ها شانس قهرمانی داریم.

حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسیار مهم بود. ما تیم اول گروه شدیم و قهرمان سه دوره اخیر هستیم. اطمینان داریم که تیم در شرایط حساس، جواب خواهد داد.»

بوتراگنیو در مورد فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت:« به این تیم و مجموعه ایمان داریم. بازیکنانی عالی برای رئال بازی می کنند.»

رونالدو:« او برای همیشه بخشی مهم از تاریخ رئال خواهد بود. برای رونالدو همیشه بهترین ها را آرزو داریم. او خدمات زیادی به رئال کرد و همیشه برای او احترام قائل هستیم.»

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عنوان قهرمانی هلند بازی بازی لیگ قهرمانان بازی عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان هلند پارس رئال پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در شرایطی میهمان رئال در برنابئو است که باید برنده شود تا شانس قهرمانی در لالیگا را داشته باشد. 

بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال دارد و اگر امشب ببرد، فاصله امتیازی در 6 بازی باقی‌مانده به 5 کاهش خواهد یافت. حتی تساوی هم برای رئال نتیجه خوبی است و این تیم را به قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند. شرایط روحی دو تیم نیز قابل قیاس نیست. رئال بعد از حذف سیتی روی ابرهاست و بارسا در پی شکست از پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان اوضاع خوبی ندارد.

سرخیو بوسکتس که بامداد امروز در برتری 1-3 اینتر میامی برابر نشویل یکی از گل‌های تیم را زد، در مورد ال‌کلاسیکو گفت: «متاسفم چون بارسا می‌توانست در شرایط بهتری به این بازی برسد. بعد از پیروزی در بازی رفت برابر پی اس جی من نیز مثل همه هواداران بسیار خوشحال بودم و برای فینال رویاپردازی می‌کردیم ولی نتیجه بازی برگشت تاسف‌بار بود. ده نفره شدن برابر تیمی مثل پی اس جی بدترین اتفاق بود و به‌خصوص در لیگ قهرمانان چنین اشتباهاتی را نمی‌بخشند. فوتبال همین است.»

بوسکتس ادامه داد: «حالا به ال‌کلاسیکو رسیده‌ایم و امیدوارم بارسا برنده شود و بتواند دوباره شانس قهرمانی در لالیگا داشته باشد. بارسا باید برنده شود و فاصله را کم کند. در غیر این صورت دیگر غیرممکن است به رئال برسیم. آرزو می‌کنم بچه‌ها امشب رئال را ببرند.»

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید