Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم، امروز در جلسه‌ای با تعدادی از بزرگتر‌های تیم شرکت کردند که نتیجه آن مثبت بود و دو طرف مسایل خود را مطرح کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه دورهمی امروز دوشنبه فرصت خوبی بود تا گفتگوی صمیمانه‌ای بین مسوولان باشگاه و اعضای تیم شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایرج عرب که امروز همراه تنی چند از مدیران باشگاه در هتل میزبان ضیافت حاضر شده بود، پیش از ناهار به اتفاق برانکو ایوانکوویچ جلسه ای با تعدادی از مسوولان و بزرگترهای تیم داشت.

 

وی در این جلسه با توجه به مسایل پیش آمده، درباره مشکلات مالی باشگاه، مواردی را به صورت شفاف مطرح کرد و گفت: با توجه به مدت زمانی که به باشگاه آمده‌ام تلاش کردیم تا اولین پرداخت را نهایت امر تا روز یکشنبه داشته باشیم. در جریان مطالبات شما از جمله پاداش‌های مربوط به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستم. تلاش من و همکارانم در باشگاه این است که با حل مشکلات در روز‌های آینده، پرداخت‌های دیگری هم داشته باشیم.

 

پس از صحبت‌های سرپرست باشگاه، تعدادی از بازیکنان هم با توجه به فضای دوستانه‌ای که وجود داشت، نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند که ایرج عرب مجددا اعلام کرد برای حل این موارد در تلاش است تا معوقات بازیکنان پرداخت شود.

 

در پایان این جلسه، اعضای تیم و باشگاه ناهار را در کنار هم و به اتفاق یکدیگر صرف کردند.

 

گفتنی است؛ ایرج عرب و برانکو ایوانکوویچ جلسه خود برای بررسی اقدام های انجام شده در بازار نقل و انتقالات و تصمیم گیری برای بعضی موارد در این زمینه را شب گذشته برگزار کرده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسه عرب با بازیکنان پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب

ماموستا ملا محمود ابن الخیاط امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب وحدت عملی در جامعه اسلامی را لازمه حکومت های اسلامی دانست و اظهار داشت: وحدت در ذیل سایه احترام متقابل شکل خواهد گرفت؛ هر زمان مسئله وحدت و تقریب مطرح می گردد باید به مولفه مهم یعنی احترام در این میان توجه ویژه نمود، البته احترام تنها مختص و فی ما بین مذاهب اسلامی نمی باشد بلکه تمام ادیان در جهان بشریت دارای احترام هستند و توهین به هر شخص و مذهب جایز نیست.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم در سوره مبارکه آل عمران آیه ۶۴ می فرمایند: " قُل يا أَهلَ الكِتابِ تَعالَوا إِلىٰ كَلِمَةٍ سَواءٍ بَينَنا وَبَينَكُم أَلّا نَعبُدَ إِلَّا اللَّهَ وَلا نُشرِكَ بِهِ شَيئًا وَلا يَتَّخِذَ بَعضُنا بَعضًا أَربابًا مِن دونِ اللَّهِ" یعنی ای اهل کتاب باید در شناخت خداوند متعال در کنار یکدیگر باشید، این بدین معنا است که غیر از مذاهب اسلامی باید ادیان دیگر را به رسمیت شناخت و باید به مقدسات یکدیگر احترام گذاشت و از توهین پرهیز نمود که این ادیان در زمان خود دارای جایگاه و قابل احترام بوده اند.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: روسا و حاکمان کشورهای اسلامی باید بر رویه اسلام و سنت رسول الله حرکت کنند؛ باید اهداف آیه شریفه "وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَ لاتَفَرَّقُوا.." را دنبال کنند و آگاهانه باید با اهداف آنانی که به تفرقه و جدایی دامن می زنند مقابله کنند.

وی عنوان کرد: عمل به به آیه شریفه "واعتصموا به حبل الله" در نتیجه عمل به رهنمودهای علما و فضلای مذاهب اسلامی است، حکام و روسای دولت های اسلامی باید همواره همراه و پیرو خطوط الهی باشند و از توصیه های علمای اسلام استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است؛ اینکه دشمنان از نفوذ و هر نوع آسیب بر پیکره اسلام استفاده می کنند از عدم همراهی حاکمان کشورهای اسلامی با علما است.

ابن الخیاط در پایان تاکید کرد: تمام مسلمانان اعم از اهل تسنن و تشیع ، باید با همبستگی و متحد پشتیبان نخبگان و علماء باشند و علماء نیز پشتیبان امت اسلام بوده و دولت ها نیز حمایت گر امت ، نخبگان و علماء جهان اسلام باشند تا وحدت مداوم برقرار باشد و دشمنان نتوانند ضربه ای به این اتحاد بزنند.

 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب