Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد هر لحظه احتمال دارد کشورش عملیات نظامی در شرق رود فرات را آغاز کند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد هر لحظه احتمال دارد کشورش عملیات نظامی در شرق رود فرات (علیه شبه‌نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا) را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد رئیس جمهور ترکیه گفت: عملیات نظامی در سوریه هر لحظه ممکن است آغاز شود. عملیات در شمال سوریه تا نابودی آخرین تروریست ادامه خواهد داشت. رئیس جمهور آمریکا پاسخ مثبتی به عملیات ما در شرق فرات داد. شراکت راهبردی با آمریکا مستلزم بیرون راندن گروه‌های تروریستی از شرق فرات در شمال سوریه است.

اردوغان افزود: زمان پاکسازی شرق فرات از تروریست‌ها فرا رسیده است و به کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کنند می‌گویم، اشتباه می‌کنید. عملیات در شرق فرات غافلگیرکننده خواهد بود. به ترامپ گفتم اگر تروریست‌ها از شرق فرات نروند، ما آن‌ها را از این منطقه بیرون خواهیم راند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان سوریه شرق فرات عملیات نظامی کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اردوغان به حادثه اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به سوالی درباره حادثه اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر اظهارات متفاوتی وجود دارد، ایران نیز چنین است و دیدگاههای متفاوتی را منتشر می کند. یعنی موضوع شفاف نیست.

وی افزود: در این خصوص یک بیانیه روشن نیست. درباره بیانیه های ایران نمی توانیم بگوییم که درست می گوید، درباره اسرائیل هم که اصلاً نمی توانیم بگوییم درست است.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: آمریکایی ها نیز اظهارات متفاوتی در این خصوص دارند. مهمتر از همه اینکه در بیانیه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل می بینیم که آمریکا خود را در کنار اسرائیل قرار داده است در حالیکه همه در کنار فلسطین هستند. البته ما انتظاری غیر از این نداشتیم.

صبح امروز رسانه ها از وقوع حادثه ای در اصفهان خبر دادند که بر اساس آن چند پهپاد در نزدیکی تاسیسات هسته ای اصفهان مورد هدف قرار گرفته شد.

رژیم صهیونیستی هنوز به صورت رسمی مسئولیت این اتفاق را به گردن نگرفته اما وزیر امنیت داخلی رژیم صهونیستی در توییتی این رویداد را ضعیف توصیف کرده بود.

کد خبر 845564 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل ترکیه خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان

دیگر خبرها

  • واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است
  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است