Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@17:20:48 GMT

خلاقیت جمعی مهمترین شاخصه توسعه کشور است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۹۳۰۰

خلاقیت جمعی مهمترین شاخصه توسعه کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل، فرزاد ستاری در ویژه برنامه هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: پتانسیل عظیمی در دانشگاه آزاد اسلامی موجود است که با بکارگیری علمی و کارشناسی آن ها و استفاده از توانمندی های نوآوری، فناورانه و پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان در این مسیر قدم برداشت و موفق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری به برنامه های آینده حوزه پژوهش اشاره کرد و گفت: راه اندازی سامانه کنفرانس ها با قابلیت دانلود پولی مقالات کنفرانس، راه اندازی 2 سایت با رویکردهای برندسازی شامل سایت جامع نقد کتاب و فیلم و سایت تولید محتوای رسانه ای با قابلیت خرید آنلاین محتواها، تهیه سامانه جامع فروش مخصوص شرکت های کوچک و متوسط و تهیه کتاب جامع اساتید استان شامل عکس و پروفایل استادان با تمرکز بر معرفی توانمندی های استادان از برنامه های مورد تاکید این معاونت است.

وی مهمترین برنامه های 9 ماه گذشته را بروز رسانی پایان نامه ها و تطابق با سامانه ظرفیت، به روز رسانی طرح های درون دانشگاهی اساتید، راه اندازی سامانه تشویق مقالات، به روز بودن گزارش پرداخت های حق الزحمه پایان نامه ها، آغاز به کار سامانه نشر بین المللی، برگزاری منظم کنفرانس های ملی و ایجاد برند برای هر گروه، قراردادهای فروش بالای مراکز رشد و فن آوری، راه اندازی مرکز تحقیقات آب و انرژی و اتمام اپلیکیشن رابط تحقیق با صنعت عنوان کرد.

رسولی: هیات علمی گنجینه بسیار بزرگ دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز گفت: ما گنجینه بسیار بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی داریم و هر چقدر اعضای هیات علمی در حوزه پژوهش پیش قدم باشند هم اعتبار و جایگاه دانشگاه ارتقا پیدا می کند و هم رسالت دانشگاه به نحو مطلوب ایفا می شود.

اسحاق رسولی گفت: با همت و درایت و قابلیت های علمی و پژوهشی اساتید این مملکت روز به روز در بین جوامع امروزی سربلندتر و سرآمدتر می شود.

وی تصریح کرد: ما اگر بتوانیم از قابلیت ها و توانمندی ها بهره ببریم مشکلات و چالش ها به راحتی حل می شود.

رسولی بیان کرد: حوزه آموزش در انتقال علم نقش دارد و حوزه پژوهش در ارتقا آن موثر است و نتیجه ارتقا سطح علمی جامعه است.

وی گفت: ما باید حوزه تبدیل علم به ثروت که حوزه فناوری است را ارتقا بدیم و کیفیت زندگی جامعه با ارتقای فناوری افزایش پیدا می کند.

رسولی ادامه داد: در دانشگاه به چهار موضوع آموزش، فرهنگی و اجتماعی، پژوهشی و نوآوری و فناوری پرداخته می شود و

در گذشته نقش آموزشی پر رنگ، فرهنگی تا حدودی و پژوهش بعد آن قرار داشت و امروز به همه زمینه ها توجه می شود.

وی گفت: تولیدات علمی دانشگاه بیشتر در حوزه نوین است و باید توجه کرد که تولید مقالات علمی چقدر می تواند به حل مسئله کمک کند .

رسولی افزود: یکی از کارهایی که دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام شده است سامانه پالایش آزاد است که 40 مسئله راهبردی در کشور شناسایی شده و در گروههای مختلف به موضوع های پژوهش تقسیم شده است و در آینده انتخاب موضوع پایان نامه دانشجویان از این طریق و با برنامه ریزی خواهد بود.

203 / 167 واحد اردبیل فرزاد ستاری اسحاق رسولی خلاقیت جمعی شاخصه توسعه کشور هفته پژوهش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل شاخصه توسعه کشور هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور

آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی آغاز می‌شود.

عباس نژاد نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

او افزود: نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی در استان برگزار می‌شود.

عباس نژاد گفت: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود ۵ هزار و ۲۸۸ داوطلب مازندرانی شرکت دارند در ازمون گروه علوم انسانی هم که صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب مازندرانی شرکت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در گروه هنر یک هزار و ۷۱۰ داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب از مازندران حضور خواهند داشت.

عباس نژاد گفت: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد ۱۷ هزار و ۴۳۲ داطلب مازندرانی در جلسه آزمون حاضر خواهند شد.

او افزود: ۶۰ درصد داوطلبان مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

عباس نژاد گفت:کارت شرکت در نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

آدرس ﻣﺤﻞ رﻓﻊ ﻧﻘﺺ کارت ﺷﺮکﺖ در آزﻣﻮن ﺣﻮزه ﺧﻮاﻫﺮان و ﺑﺮادران آزﻣﻮن ﺳﺮاﺳﺮی ۱۴۰۳ ﻧﻮﺑﺖ اول در اﺳﺘﺎن ﻣﺎزﻧﺪران:

ﺳﺎری: ﺑﻠﻮار ﺧﺰر- ﺧﯿﺎﺑﺎن ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻄﻬﺮی (ﻃﺒﺮﺳﺘﺎن) - دانشکده فنی اﻣﺎم ﻣﺤﻤﺪﺑﺎﻗﺮ (ع)
آﻣﻞ: ﻣﯿﺪان ﻗﺎﺋﻢ- ﺧﯿﺎﺑﺎن ﻃﺎﻟﻘﺎنی- اﺑﺎذر ۳۵- دانشگاه تخصصی ﻓﻨﺎوری ﻫﺎی ﻧﻮﯾﻦ آﻣﻞ
ﺑﺎﺑﻞ: ﺧﯿﺎﺑﺎن ﺷﺮیعتی- دانشگاه صنعتی نوشیروانی ﺑﺎﺑﻞ
ﺑﻨﺪپی شرقی و کلاردشت - آﻣﻮزش و پرورشﺣﻮزه ﺧﻮاﻫﺮان و ﺑﺮادران: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آﻣﻮزش و پرورش ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ذﯾﺮﺑﻂ
ﺑﺎﺑﻠﺴﺮ: ﺧﯿﺎﺑﺎن پاسداران- ﺳﺎزﻣﺎن مرکزی دانشگاه ﻣﺎزﻧﺪران
ﺑﻬﺸﻬﺮ: کیلومتر ۳ ﺟﺎده درﯾﺎ دانشگاه ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری ﻣﺎزﻧﺪران
تنکابن: ﺟﻨﺐ ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎمی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن - ﻣﺠﺘﻤﻊ دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ تنکابن
ﺟﻮﯾﺒﺎر: ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺳﺎحلی چپکرود- دانشگاه آزاد اﺳﻼمی جویبار
چالوس: ﺧﯿﺎﺑﺎن ۱۷ ﺷﻬﺮﯾﻮر - دانشکده ﻣﯿﺮاث ﻓﺮﻫﻨگی، ﺻﻨﺎﯾﻊ دستی و گردشگری چالوس
راﻣﺴﺮ: ﺑﻠﻮار ﺷﻬﯿﺪ ﻋﺒﺎس ﻣﻔﺮد- دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ راﻣﺴﺮ
ﺳﻮادکوه: پل ﺳﻔﯿﺪ - دو راهی آﻻﺷﺖ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻣﺮکزی دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ ﺳﻮادکوه
ﻗﺎﺋﻢﺷﻬﺮ: کیلومتر ۷ ﺟﺎده ﻧﻈﺎمی- دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ ﻗﺎﺋﻢ ﺷﻬﺮ
ﻣﺤﻤﻮد آﺑﺎد: ﺧﯿﺎﺑﺎن آزادی-ﺑﻠﻮار ﺷﻬﺪای نفتکش - دانشکده فنی و ﺣﺮﻓﻪ‌ای ﻣﺤﻤﻮدآﺑﺎد
نکا: کیلومتر ۶ ﺟﺎده نکا – ﺑﻬﺸﻬﺮ، دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ نکا
ﻧﻮر: اﺑﺘﺪای ﺟﺎده چمستان - دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ ﻧﻮر
نوشهر: ﺧﯿﺎﺑﺎن ۱۷ ﺷﻬﺮﯾﻮر- دانشکده ﻣﯿﺮاث ﻓﺮﻫﻨگی، ﺻﻨﺎﯾﻊ دستی و گردشگری چالوس

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی