Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان بوشهر برای توسعه و آبادانی شتابان، ضرورت برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق و همه جانبه در تمامی بخش‌ها را مورد تأکید قرار داد.
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان بوشهر قطب انرژی کشور محسوب می‌شود و در این حوزه اقدامات بسیار بزرگی در سطح استان انجام شده، خاطر نشان کرد: استان بوشهر علاوه بر برخورداری از نعمت انرژی، در حوزه‌هایی مانند شیلات، معادن، گردشگری و کشاورزی نیز استعدادهای فراوانی دارد که نباید به سبب برخورداری از نفت و گاز، مغفول واقع شوند و باید با هدف‌گذاری درازمدت برای فعال کردن این حوزه‌ها برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واعظی اضافه کرد: با توجه به استعدادی که استان بوشهر در بخش شیلات و کشاورزی دارد، سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها می‌تواند، ضمن بهره‌مندی استان از مزیت‌های آن در افزایش اشتغال نیز تأثیرگذار باشد. با توجه به مزیتی که استان به سبب دسترسی به آب دارد، می‌توان از این ظرفیت برای راه‌اندازی و توسعه سایر صنایع در کنار صنعت انرژی استان استفاده کرد.
واعظی در این جلسه همچنین لزوم نگاه ملی به ظرفیت‌های کشور، پرهیز از بنگاه‌داری و همچنین تمرکززدایی از تهران را مورد تأکید قرار داد و گفت: دولت تدبیر و امید بر ضرورت تفویض اختیار به استان‌ها و تسهیل در رسیدگی به امورات مردم و سرمایه‌گذاران تأکید جدی دارد و از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم که در این حوزه، در فعالیت‌های خود شتاب و سرعت ایجاد کند.
رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اهمیت توجه به توسعه روستایی، گفت:‌ اعتبار خوبی در این زمینه اختصاص یافته است که باید از آن به درستی برای ایجاد توسعه پایدار در روستاها استفاده شود.
واعظی همچنین بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای به منظور پیگیری تعهدات دستگاه‌های دولتی و خصوصی در استان‌های مختلف تأکید کرد و آن را در روند عملیاتی شدن تعهدات مؤثر دانست.
در این جلسه که مدیران عامل برخی بانک ها، کارافرینان و سرمایه گذاران بخش های خصوصی و دولتی و جمعی از مسئولان ارشد استان بوشهر حضور داشتند، استاندار این استان گزارشی از روند توسعه استان و ظرفیت های گسترده بخشهای مختلف این استان، ارائه داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: واعظی جلسه توسعه استان بوشهر رئیس دفتر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام فرجی برحق گفت: امسال باید نسبت به برگزاری دادرسی‌های الکترونیکی در تمامی حوزه‌های قضائی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، افزود: در اجرای برنامه‌های ابلاغی و عملیاتی در حوزه‌های قضائی استان برخی عقب ماندگی‌ها و ضعف‌ها شناسایی شده که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش‌ها برای رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های قوه قضائیه در تشکیلات قضائی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر در دستور کار مدیران حوزه‌های قضائی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسئولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان