Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، برای تعیین شدن وضعیت کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر این اساس اعضای شورای فنی در این جلسه با توجه به اتمام مدت قرارداد تقی اکبرنژاد و با پیشنهاد حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از زحمات وی در مدت حضور به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان، محمد طلایی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به حضور غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان، با پیشنهاد حمید بنی تمیم و موافقت اعضای شورای فنی تیم های ملی امیر توکلیان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در نامه ای از تقی اکبرنژاد در مدت حضور به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای فنی کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند