Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - میزگرد « بررسی علت کندی کار در روند ساخت یادمان شهدای شهرستان مهریز» روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان در سالن ایثار بنیاد شهید برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این میزگرد، رضا خانجانخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهدی زارع رئیس شورای اسلامی شهر، مهدی شکری مسئول رسیدگی به امور ایثارگران فرمانداری و غلامرضا نصیری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج و از یادگاران دفاع مقدس حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین عباس حکایتی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها، فائزه چاووشیان نماینده بسیج رسانه، علی‌اکبر زارع مسئول فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و زهرا جوانمردی از خبرنگاران حوزه ایثارگران مهریز به طرح دیدگاه‌ها و راهکارها برای تسریع در ساخت یادمان شهدای این شهرستان پرداختند.
مشروح مطالب این میزگرد روزهای آینده در سایت ایرنا یزد منتشر می‌شود.
مردم مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
مرکز شهرستان 50 هزارنفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
ایرنا، تنها خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران است که به‌عنوان ششمین خبرگزاری جهانی در 19 مرداد 1313 خورشیدی با عنوان « آژانس پارس» و باهدف تولید و بازتاب اخبار و رویدادهای مهم ایران، منطقه و جهان شکل گرفت.
این رسانه ملی در هشتم دی 1360 با تصویب مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری جمهوری اسلامی تغییر نام داد و هم‌اکنون 84 سال از فعالیت آن می‌گذرد و قدیمی‌ترین خبرگزاری ایران است.
ایرنا دارای شبکه‌ای گسترده از دفاتر و خبرنگاران در داخل و خارج از کشور است به‌گونه‌ای که علاوه بر 54 دفتر در مراکز استان‌ها و شهرهای مهم کشور، شبکه گسترده‌ای از خبرنگاران محلی در نقاط مختلف دارد.
ایرنا همچنین در حال حاضر با بهره‌گیری از 22 دفتر خارجی، تحولات و رویدادهای جهان را از نزدیک پوشش می‌دهد و علاوه بر آن، اخبار تحولات ایران را علاوه بر فارسی به 8 زبان زنده و مهم دنیا در اختیار مخاطبان می‌گذارد.
ایرنا همچنین صاحب‌امتیازی روزنامه‌های ایران، ایران ورزشی، روزنامه عربی زبان الوفاق، انگلیسی‌زبان ایران دیلی و روزنامه ویژه نابینایان - «ایران سپید»- را در اختیار دارد و دانشکده خبر به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز تربیت خبرنگاران و متصدیان حوزه اطلاع‌رسانی کشور نیز وابسته به آن است.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميزگرد ساخت يادمان شهرستان مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، موضوع دقیق این جلسه پاسخ مقتدرانه ایران و جبهه مقاومت به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی بود.

احمدی‌نیا، تحلیلگر مسائل منطقه علاوه بر ابراز خشنودی از عملیات وعده صادق بیان کرد: به اذعان تمام تحلیلگران نظامی دنیا، اسرائیل هیچگاه این اتفاق مهم را پیش بینی نمی‌کرد، و اعتراف کرد تحلیلگران ما اشتباه کرده‌اند و پاسخ ایران دور از تصور ما بود.

وی افزود: تا قبل از این اتفاق مبارزه ایران با اسرائیل در سایه بود و غیر مستقیم پاسخ می‌داد، اما برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، معادلات جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال بعد از انقلاب، از لحاظ راهبردی عوض شده است و برای اولین بار از خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است.

احمدی نیا گفت: در این واقعه قدرت اراده ملت ایران، به تمام دنیا نشان داده شد، زیرا امروزه جنگ جنگ اراده‌ها است، و اگر اسرائیل دوباره کاری کند، دیگر پاسخ ما نیابتی نخواهد بود و مستقیم از خاک جمهوری اسلامی به آنها حمله خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما پایه‌گذار عملیات شبانه هستیم و در جنگ بین ایران و عراق طبق اصل غافلگیری عمل کردیم، اما اکنون عملیات ما غافلگیرانه نیست و آشکار محض است، آنگونه که ایران قبل از حمله به تمام دنیا اعلام کرد، و قریب به ۲۰ کشور دنیا در این عملیات هوا را قرق کرده بودند تا از موشک‌های ایران پیشگیری کنند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228246 برچسب‌ها بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور