Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم، امروز (دوشنبه) در جلسه‌ای با تعدادی از بزرگترهای تیم شرکت کردند که نتیجه آن مثبت بود و دو طرف مسایل خود را مطرح کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه دورهمی امروز دوشنبه فرصت خوبی بود تا گفت‌وگوی صمیمانه‌ای بین مسئولان باشگاه و اعضای تیم شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایرج عرب که امروز همراه تنی چند از مدیران باشگاه در هتل میزبان ضیافت حاضر شده بود، پیش از ناهار به اتفاق برانکو ایوانکوویچ جلسه‌ای با تعدادی از مسوولان و بزرگتر‌های تیم داشت.

وی در این جلسه با توجه به مسائل پیش آمده، درباره مشکلات مالی باشگاه، مواردی را به صورت شفاف مطرح کرد و اظهار داشت: با توجه به مدت زمانی که به باشگاه آمده‌ام تلاش کردیم تا اولین پرداخت را نهایت امر تا روز یکشنبه داشته باشیم. در جریان مطالبات شما از جمله پاداش‌های مربوط به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستم. تلاش من و همکارانم در باشگاه این است که با حل مشکلات در روز‌های آینده، پرداخت‌های دیگری هم داشته باشیم.

پس از صحبت‌های سرپرست باشگاه، تعدادی از بازیکنان هم با توجه به فضای دوستانه‌ای که وجود داشت، نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند که ایرج عرب مجددا اعلام کرد برای حل این موارد در تلاش است تا معوقات بازیکنان پرداخت شود.

در پایان این جلسه، اعضای تیم و باشگاه ناهار را در کنار هم و به اتفاق یکدیگر صرف کردند.

ایرج عرب و برانکو ایوانکوویچ جلسه خود برای بررسی اقدام‌های انجام شده در بازار نقل‌و‌انتقالات و تصمیم‌گیری برای بعضی موارد در این زمینه را شب گذشته برگزار کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایرج عرب فوتبال پرسپولیس مسئولان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران

پرسپولیس در میان استقبال هوادارانش از هتل امیرکبیر اراک، عازم ورزشگاه امام خمینی شد تا برابر آلومینیوم در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار بگیرد.

دریافت 14 MB

   

دیگر خبرها

  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • خانه مورد علاقه سرخپوشان (عکس)
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟