Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ وزیر امور خارجه قطر تاکید کرد بعضی از کشورهای شرکت کننده در محاصره دوحه، با هر نوع پیشرفتی برای حل بحران خلیج فارس مخالفت می کنند.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: تاکنون هیچ پیشرفتی در حل بحران خلیج فارس به دست نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی کشورهای محاصره کننده قطر، مخالفت آشکاری از خود با پیشرفت حل بحران خلیج فارس نشان می دهند. اما قطر نمی داند انگیزه آنها از این کار چیست.
محمد بن عبدالرحمن افزود: امیر کویت در اجلاس اخیر سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض تلاش کرد راه حلی برای این بحران مطرح کند، اما بعضی کشورها از او خواستند این پرونده را ببندد و به آن نپردازد.
وی خاطرنشان کرد: نماینده ما در اجلاس سران شورای همکاری از طرح ابتکاری امیر کویت حمایت کرد و ما منتظر پاسخی ازسوی کویت در صورت به دست آمدن هر نوع پیشرفت در این زمینه، هستیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قطر وزير خارجه عبدالرحمن آل ثاني مصاحبه اختصاصي خليج فارس کويت شوراي همکاري بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود. تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088031 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی