Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  فریبرز محمودزاده با بیان این موضوع که دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول قرعه‌کشی نمی‌شود گفت: ما در جلسات و رسانه‌ها پیش از این اعلام کردیم که امکان قرعه‌کشی مجدد مسابقات لیگ دسته اول وجود دارد، ولی این کار را نکردیم. در جلسات قبلی هم گفته بودیم اگر راه حل منطقی که باعث ایجاد عدالت شود پیدا کنیم قرعه‌کشی مجدد صورت خواهد گرفت، اما بعد از بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسیدیم که با قرعه‌کشی دوباره جدول مسابقات هر هفته با یک ایراد بزرگ و اساسی روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: همانطور که می‌دانید نفت تهران و سیاه‌جامگان در اواسط راه از بازی‌ها کنار کشیدند و با کناره‌گیری این دو تیم، تیم‌ها ۲ هفته پیاپی میزبان یا میهمان می‌شدند. ما تصمیم گرفته بودیم این مشکل را حل کنیم، ولی وقتی جدول بازی‌ها را کالبدشکافی کردیم متوجه شدیم که اگر قرعه‌کشی مجدد صورت بگیرد ممکن است برخی تیم‌ها ۳ هفته پیاپی میزبان یا میهمان شوند.

محمودزاده تأکید کرد: اگر این اتفاق بیفتد خواه یا ناخواه در هفته‌های پایانی که تیم‌ها در کورس قهرمانی و یا فرار از منطقه سقوط هستند به یکباره ممکن است ۳ هفته پیاپی میزبان و یا میهمان باشند که این به نوعی بی‌عدالتی برای برخی تیم‌ها ایجاد می‌کند. از سوی دیگر با قرعه‌کشی مجدد امکان داشت تیمی که در دور رفت از حریفش میزبانی کرده به خاطر نبود ۲ تیم نفت و سیاه‌جامگان در دور برگشت مجدداً میزبان آن حریف باشد و این هم یک نوع اجحاف است. ما حتی تصمیم داشتیم با چیدمان دستی مسابقات را برنامه‌ریزی کنیم، ولی به هر شکلی که این کار را انجام می‌دادیم، کار درست صورت نمی‌گرفت و به همین خاطر برای عدالت بیشتر و اجحاف نشدن حق تیم‌ها، مسابقات مثل نیم‌فصل اول و بدون قرعه‌کشی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته اول در پاسخ به این سوال که پس چرا در لیگ انگلستان شرایط به این‌گونه نیست، گفت: در لیگ انگلیس، دور رفت و برگشت بازی‌ها همان ابتدا قرعه‌کشی می‌شود ضمن آنکه در آنجا به یکباره ۲ تیم از مسابقات کنار نمی‌کشند. ما در دور رفت با ۱۸ تیم مسابقات را آغاز کردیم و حالا با ۱۶ تیم به بازی‌ها ادامه می‌دهیم و طبق قوانین ریاضی قرعه‌کشی مسابقات امکان‌پذیر نبود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمودزاده، نماینده مجلس: مجلس آینده طرح‌ها و مصوبات غیراصولی زیادی خواهد داشت/ دعوای میان اصولگرایان شدت می‌گیرد/ به دلیل انتقاد از دولت و موضع گیری در جریان اعتراضات سال گذشته ردصلاحیت شدم

به گزارش جماران؛ دیده بان ایران نوشت: شاید بتوان ادعا کرد که انتخابات مجلس دوازدهم، موعد سقوط قالیباف بود؛ چه از لحاظ ریزش آرایی که او را پس از نبویان، رسایی و ثابتی نفر چهارم لیست کرد چه از لحاظ اینکه هیچکدام از یارانش در بهارستان حضور ندارند. رقبای قالیباف از زمان پیش از انتخابات او را به گوشه رینگ برده بودند؛ حواشی که پیرامون خانواده او، از ماجرای سیسمونی گیت تا مسئله اقامت فرزندانش در نزدیکی انتخابات افشا شد، همه بخشی از حملات رقیبه علیه او بود. حال با وجود فتح بهارستان توسط رقبایش احتمال دارد که اعتبارنامه‌اش توسط جریان «شریان» و «امنا» مورد چالش قرار گیرد، درست مانند سرنوشت غلامرضا تاجگردون در مجلس یازدهم. با این تفاصیل ریاست قالیباف در مجلس دوازدهم متزلزل است. او که سودای ریاست جمهوری در سر دارد و بهارستان برایش پلی به پاستور است سرنوشت سیاسی‌اش در هاله‌ای از ابهام است؛ یا باج می‌دهد و دست‌کم برای یک دوره هم که شده به ریاست می‌رسد یا مورد حمله دشمنان سرسختش قرار می‌گیرد و به عنوان یک نماینده عادی چهار سال در مجلس می‌ماند و راه آخر اینکه با پیش‌بینی حالت دوم، عطای مجلس دوازدهم را به لقایش می‌بخشد و انصراف می‌دهد.

جلال محمودزاده از نمایندگان منتقد دولت که رد صلاحیت شد، در پیش‌بینی خود از مجلس آینده گفت: «مطمئن هستم که در مجلس آینده دعواهای درون گروهی شدت می‌گیرد و اصولگرایان بایکدیگر بر سر کرسی ریاست و نایب رئیسی دعوا خواهند داشت. به نظرم آقای قالیباف اگر بخواهد رئیس مجلس شود، مشکلات و موانع زیادی پیش رو خواهد داشت، حتی از سوی اصولگرایان.»

وی درباره آغاز لابی‌ها با منتخبین برای کرسی ریاست، بیان کرد: «از تمام طیف‌ها دارند با منتخبین لابی‌ می‌کنند. از سوی منتخبینی که قبلا سابقه نمایندگی داشته‌اند، علی‌الخصوص منتخبین تهران که مدعی ریاست هستند. از سوی آقای قالیباف هم صحبت‌هایی شده است.»

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پاسخ به اینکه باتوجه به حضور تندروها در مجلس دوازدهم چه‌ پیش‌بینی می‌توان از طرح‌ها و لوایح داشت، گفت: «در مجلس آینده مصوبات غیراصولی که جامعه را دچار چالش کند، مثل طرح صیانت و لایحه حجاب و عفاف مجلس فعلی، بیشتر خواهیم داشت؛ مصوباتی که جنبه احساسی و درون حزبی دارد.»

جلال‌زاده همچنین درباره دلایل رد صلاحیت خود اظهار کرد: «براساس پیگیری‌هایی که کردم یکی از دلایل رد صلاحیتم پافشاری دولت بود که اجازه ندادند علیرغم استقبال مردمی، در مجلس بعدی حضور پیدا کنیم. دولت و وزارت کشور از طریق شورای نگهبان پیگیر رد صلاحیتم بودند چراکه هم منتقد و هم پیگیر استیضاح وزیر کشور بودم و عقب ننشستم.»

وی درباره علت دیگر رد صلاحیتش خاطرنشان کرد: «بخش دیگر مربوط به اعتراضات سال گذشته بود که من در اعتراضات از مردم دفاع کردم. من واقعیت‌های جامعه را گفتم، مردم منطقه خودم را تنها نگذاشتم و در چارچوب قانون اساسی از آن‌ها دفاع کردم. کمااینکه وظیفه نماینده هم همین است؛ نماینده مردم باید زبان مردم باشد، مشکلات‌شنا را مطرح و در چارچوب قانون از آن‌ها دفاع کند.»

دیگر خبرها

  • محمودزاده، نماینده مجلس: مجلس آینده طرح‌ها و مصوبات غیراصولی زیادی خواهد داشت/ دعوای میان اصولگرایان شدت می‌گیرد/ به دلیل انتقاد از دولت و موضع گیری در جریان اعتراضات سال گذشته ردصلاحیت شدم
  • فجر سپاسی از سد شهرداری آستارا گذشت
  • تقسیم امتیازات حاصل کار تقابل تیمهای خوزستان در فوتبال دسته اول کشور 
  • توضیحات معاون استاندار تهران در خصوص وضعیت شورای شهر نسیم شهر
  • مصاف ملوان و سایپا در جام حذفی فوتبال
  • سایپا حریف ملوان در جام حذفی
  • تلاش چادرملو برای حفظ صدرنشینی
  • هادی چوپان قهرمان دسته اوپن آرنولدکلاسیک انگلیس‌ شد
  • توضیحات پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت طیبی
  • آبادان میزبان استقلال آبی پوشان ملاثانی و نفت مسجدسلیمان