Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در نخستین بازی نیمه نهایی از سری مسابقات والیبال دسته دوم دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن 3 هزار نفره امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، تیم علوم تحقیقات تهران موفق شد با حساب 2 بر 1 بر تیم قدرتمند سمنان غلبه کند.

پسران سمنانی که در مرحله مقدماتی در گروه «ب» مسابقات با تیم های خراسان شمالی، نجف‌آباد، همدان میزبان و قم هم گروه بودند، هر چهار بازی قبلی در مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سرگذاشته و به عنوان تیم اول گروه ب به مصاف بلند قامتان علوم و تحقیقات می رفتند که به عنوان تیم دوم گروه الف پای به این دیدار گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول این مسابقه همه چیز پایاپای پیش می رفت و گاهی علوم تحقیقات و زمانی سمنان از حریف پیشی می گرفتند، که در نهایت تهرانی ها موفق شد با نتیجه بسیار نزدیک 26 بر 24 این دست را به سود خود پایان دهند.

ست دوم اما زمان خودنمایی پسران سمنان بود که در طول این دست از مسابقه اقتدار خود را بر حریف دیکته کرده و در نهایت با نتیجه 25 بر 20 حریف تهرانی را نزد مربیان فرستادند.

اما در ست سوم مجددا ورق برگشت و دانشجویان علوم و تحقیقات که خطر باخت را در کمین می دیدند با تمرکز فوق العاده عنان مسابقه در دست گرفتند و با برتری خوبی که در دفاع روی تور کسب کردند، 25 بر 20 پیروز شده و در نتیجه کلی مسابقه 2 بر 1 حریف قدرتمند خود را به زانو درآوردند.

دومین بازی نیمه نهایی اما محل دیدار دو قدرت این دوره از مسابقات یعنی یزد بدون شکست و همدان میزبان بود، جایی که یزد، سرگروه الف مسابقات ، بدون شکست در مرحله مقدماتی به مصاف پسران همدان آمده بودند.

همدان در گروه ب مقدماتی با سه پیروزی و تنها یک شکست مقابل سمنان، به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود و اگر فینال را می خواست، باید یزد توانمند را درهم می شکست.

سوت ست اول مسابقه که به صدا در آمد خیال تماشاگران میزبان از پیروزی در این دست راحت شد، چرا که بلند قامتان همدانی در همان لحظات ابتدایی به ناگاه اختلاف امتیازی فوق العاده ای ایجاد کردند و هر چه زمان به جلو می رفت، این اختلاف بیشتر و بیشتر شد به نحوی که در پایان این دست از مسابقه اختلافی 14 امتیازی بر تابلو امتیازی مسابقات نقش بست و همدان با حساب 25 بر 11 پیروز شد.

دانشجویان یزد اکنون فینال در دورترین فاصله از خود می دیدند، در نتیجه در ست دوم هرآنچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و تا امتیاز 20 پایاپای همدان پیش رفتند، اما در این لحظه تعویض های به موقع مربی همدان و وقفه ی استراحتی که درخواست کرد در نظم تیمی یزد ایجاد اختلال کرد و همدان موفق شد دست دوم را نیز با حساب 25 بر 22 و کل مسابقه را 2 بر 0 برنده شود.

به این ترتیب تیم های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان و علوم تحقیقات تهران ضمن صعود به فینال مسابقات، جواز حضور در لیگ دسته یک والیبال دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کردند، تیم های والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و یزد نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مسابقات والیبال همدان دانشگاه آزاد ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور

به گزارش خبرکزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تبم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان، پس از پیروزی مقابل رقیبان در مرحله نهایی رقابت‌های دسته ۲ باشگاه‌ههای ایران، به لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کردند.


مرحله‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۲ هندبال آقایان کشور از یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شاهرود برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور