Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ورزشکاران بسیجی حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء کلاته خیج شاهرود در مسابقات osport انتخابی تیم ملی مدال‌های رنگارنگ را در رشته‌های مختلف کسب کردند.
مدال طلا مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی رده جوانان توسط سرباز بسیجی جواد جلالی و کسب مدال طلا مسابقات رده نوجوانان توسط برادر بسیجی حسین فدایی و‌مدال برنز رده نوجوانان توسط برادر حیدر عرب زینلی از اعضای شورای حوزه حمزه کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است این بسیجیان در قالب باشگاه حیدرکرار حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء کلاته خیج شهرستان شاهرود به این مسابقات اعزام شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان

امیررضا ده بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قرقیزستان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان و در شهر بیشکک در روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار می‌شود. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با هدایت حسن رنگرز و ترکیب پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، علیرضا ده بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، امیر عبدی در ۷۷ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم راهی این رقابت‌ها شده است.

امیررضا ده بزرگی در ۶۰ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در قرقیزستان هستند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ شرکت کننده دارد، امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه کشتی می‌گیرد.

امیررضا ده بزرگی اهل استان فارس است. از افتخارات وی می‌توان به دال طلای فرنگی جوانان جهان، مدال طلا رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در قزاقستان، طلای رقابت‌های ۲۰۱۸ المپیک جوانان در کشور آرژانتین همچنین مدال طلای کشتی فرنگی آسیا در سال ۲۰۱۸ ازبکستان در وزن ۴۵ کیلوگرم اشاره کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۷ نفر برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی لی از چین می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان جاسون از فیلیپین و فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان مصاف می‌دهد.

سعید اسماعیلی کشتی‌گیر ۲۰ ساله خوزستانی، مدال طلای نوجوانان و جوانان جهان در ادوار مختلف، قهرمانی جام وهبی امره را در کارنامه دارد و رقیب جدی گرایی برای حضور در المپیک پاریس است. اسماعیلی در صورتیکه در این رقابت‌ها به مدال طلا برسد قطعاً رقابت حساس او و محمدرضا گرایی را برای حضور در المپیک پاریس چه به صورت مبارزه رو در رو یا حضور در تورنمنت خارجی شاهد خواهیم بود

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جی لنگ از چین و العبید از سوریه پیکار می‌کند.

محمدرضا رستمی متولد ۱۳۷۷ و اهل شهرستان داراب در استان فارس است و از افتخارات وی می‌توان به کسب مدال طلا بازی‌های همبستگی اسلامی ۲۰۲۱، نشان طلای رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا در ۲۰۱۹ و نشان برنز جهانی در استونی اشاره کرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی می‌رود.

رسول گرمسیری اهل شهرستان هفتکل در استان خوزستان است. از افتخارات وی می‌توان به کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۲۲، طلای جام جهان پهلوان تختی اشاره کرد. وی در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی زیبا با نتیجه ۵ بر صفر هرپریت سینگ دارنده مدال نقره آسیا از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. گرمسیری در دیدار پایانی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد دیاس کالن از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبدی کودیر جلیل اف از ازبکستان و بالتمونخ از مغولستان می‌رود.

محمدهادی ساروی دارکلایی متولد ۱۶ دی ۱۳۷۶ در شهرستان آمل است. از افتخارات وی می‌توان به طلای قهرمانی جهان ۲۰۲۱، مدال برنز مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰، مدال طلا مسابقات آسیایی دهلی نو ۲۰۲۰، مدال طلا قهرمان کشتی جهان نروژ ۲۰۲۱، مدال طلا قهرمانی کشتی جهان اسلو ۲۰۲۱ و مدال برنز جام جهانی بلگراد ۲۰۲۰ اشاره کرد.

کد خبر 744990

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • (تصاویر) خودرو‌های کلاسیک رنگارنگ در خیابان‌های هاوانا
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در شاهرود
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • ناکامی سنگنورد قزوینی از کسب مدال در مسابقات جهانی
  • اعاده حیثیت
  • کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود تشکیل شد
  • تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود