Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@16:02:53 GMT

قیمت خرید دلار در بانک‎ها ۹۷/۰۹/۲۶

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۹۶۰۵

قیمت خرید دلار در بانک‎ها ۹۷/۰۹/۲۶

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۹ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بعد از شتاب ریزش قیمت ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین اساس شعب ارزی بانک ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور بانک مرکزی به بانک ها بعد از آن صادر شد که صرافی ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۹ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۱۹۷ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۲ هزار ۴۵۷ تومان و ۱ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار در بانک های عامل نسبت به دیروز ۵ تومان، قیمت یورو ۵ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۲۵۷ تومان کاهش یافته است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی دلار نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های تکراری چهار رئیس بانک مرکزی درباره دلار

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 48 ولی الله سیف، عبدالناصر همتی، علی صالح آبادی و محمدرضا فرزین چهار رئیس اخیر بانک مرکزی بوده‌اند که در دوره‌شان با چاپ پول بدون پشتوانه (توسعه پایه پولی) برای تامین نیازها دولت‌ها و عدم توان تامین ارز ما به ازای پولی که چاپ و راهی بازار کرده‌اند، ارزش پول ملی در مقابل سایر ارزهای خارجی (دلار، یورو، پوند، ریال، دینار، افغانی و...) افت بسیار شدیدی داشته و قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است. حالا ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد ادبیات هر چهار رئیس بانک مرکزی به طرز شگفت انگیزی یکسان بوده و از تاکتیک رسانه‌ای مشابه‌ای برای دور نگه داشتن خود از انتقادات استفاده کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • اشتباه در راهبرد بانک مرکزی؛ رئیس کل بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسد | رابطه زایش تورم و نرخ دلار چگونه است؟
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • بانک مرکزی : توقف تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی کذب است
  • حرف‌های تکراری چهار رئیس بانک مرکزی درباره دلار