Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در روزگاری که گوگل تبدیل به حلالمشکلات بسیاری از آدم ها در شرایط مختلف شده است، سوء استفاده از این غول اینترنت نیز هر روز جنبه های جدیدی پیدا می کند.

حتما برای شما نیز پیش آمده است تا نیاز به دریافت خدماتی پیدا کرده اید و بلافاصله نخستین چیزی که به ذهن شما خطور می کند استفاده از جستجوگر گوگل و پیدا کردن خدمات دهنده مناسب و مطمئن از این طریق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس یک اصل نانوشته در جستجوهای این چنینی رتبه های اول تا سوم صفحه کلمات کلیدی جستجو شده در ۹۰ درصد مواقع مورد انتخاب کاربران قرار می گیرد.

به همین دلیل است که شرکت های مختلف مبالغ کلانی را در حوزه سئوی سایت هزینه می کنند تا بتوانند در زمان جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت آنان، در صفحه نخست گوگل و آن هم در رده های نخست به نمایش درآیند و از این طریق فعایت شرکت متبوع خود را معرفی کنند.

حالا عده ای سودجو که همیشه دنبال فرصت های طلایی برای سوء استفاده از اطمینان مردم و بعضا ناآگاهی آنان می گردند حربه ای جدید را با استفاده از گوگل و مبحث تبلیغات این غول جستجوی اینترنتی پیدا کرده اند که در چند وقت اخیر اخبار زیادی از فعالیت غیرقانونی آنان مخابره شده است که کلاهبرداری و آزار و اذیت تنها گوشه ای از آن است.

باز هم صحبت از امداد خودروهای غیرمجاز است که هر از چند گاهی که صدر اخبار را به خود اختصاص می دهند برای مدتی با کاهش فعالیت از مدار توجهات رسانه ای دور می شوند.

این امدادخودروهای غیرمجاز این بار با استفاده از تبلیغات گوگل باز هم خود را به صدر اخبار رساندند که می توان گفت بعد از برخی شیطنت هایشان در جاده چالوس، چند وقتی خبری از آنان نبود.

امداد خودرو های غیرمجاز با ساخت سایت هایی که تنها از یک یا چند عکس در کنار یکشماره تلفن همراه که معمولا اعتباری است، تشکیل شده است با استفاده از تبلیغات گوگل و صرف هزینه توانسته اند در زمان جستجوی کلمه کلیدی “امداد خودرو”، نام خود را در ابتدای صفحه جستجو به نمایش درآورند.

موقعی که شما کلمه کلیدی امداد خودرو را جستجو می کنید، گوگل آدرس این شرکت ها را در ابتدای صفحه به نمایش در می آورد که هر چند در گوشه ای به تبلیغاتی بودن آن اشاره شده است اما در بیشتر موارد به دلیل شرایط خاص شخص جستجو کننده دیده نمی شود.

نکته جالب این دست تبلیغات امدادهای غیرمجاز استفاده از نام و برند امدادخودروهای قانونی و مطرح در تبلیغاتشان است که متاسفانه در جلب اعتماد اشخاص تاثیر به سزایی داشته است.

هر چند که هشدارهای زیادی در خصوص استفاده از خدمات امدادخودروهای غیرمجاز داده شده است اما بهره بردن این افراد از شیوه های نوین برای جذب مشتری موجب رونق فعالیت آنان، افزایش آسیب رانندگان و سلب اطمینان آنها از امدادهای مجاز و قشر زحمتکش این صنف خدماتی شده است.

افزایش فعالیت این دست امدادخودروها که نیتی جز سوء استفاده از مشکلات رانندگان در راه مانده ندارند بار دیگر نشان می دهد که برخورد با فعالیت های غیرقانونی آنان نیازمند آگاه سازی بیشتر رانندگان در کنار افشای روش های بازاریابی این امدادگران غیرمجاز است.

امیدواریم با خواندن این گزارش و کسب اطلاعات در خصوص امدادخودروی مجاز خودرویی که سوار می شوید یا سایر امدادخودروهای مجاز کشور، زمینه فعالیت غیرمجاز این امدادهای غیرقانونی هر روز کاهش بیشتری داشته باشد و البته شاهد برخورد قانونی با این دست فعالیت هایی که آسیب زیادی به وجهه فعالان واقعی و زحمتکشان این صنف زده است، باشیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوگل تبلیغات آزار و اذیت اینترنت تبلیغات ذهن مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های تلخ ستاره ملی‌پوش؛ در گوگل در مورد مرگ جستجو می‌کردم!

فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) اعلام کرد که ماریسا لوسیا سانتیاگو روانشناس تیم آن‌ها خواهد بود و ریچارلیسون از تصمیم فدراسیون برای جذب روانشناس استقبال کرد و اعتراف کرد که پس از دریافت مشاوره و روان‌درمانی حالش بهبود پیدا کرده است.

ریچارلیسون در مورد افسردگی پس از خروج برزیل از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد و گفت که به نقطه‌ای رسیده بود که می‌خواست فوتبال را کنار بگذارد.

او به ESPN برزیل گفت: «من در دوران اوج خود در جام‌جهانی بازی کردم. بعد از جام جهانی به نظر می‌رسید که همه چیز به هم ریخت. واقعا افسردگی گرفته بودم و می‌خواستم تسلیم شوم. حتی من که از نظر روحی قوی به نظر می‌رسیدم به این نقطه رسیده بودم. فکر می‌کنم درمانگر نجاتم داد. فقط در مورد چیز‌های پوچ فکر می‌کردم، حتی در گوگل هم در مورد مرگ سرچ می‌کردم. امروز به همه می‌گویم به دنبال یک روانشناس باشید، اگر به روانشناس نیاز دارید به سراغش بروید، زیرا صحبت با یک نفر خیلی خوب است. بسیار مهم است و چه خوش‌مان بیاید چه نیاید جان انسان‌ها را نجات می‌دهد. من هم قبلاً چنین تفکراتی داشتم، فکر می‌کردم مزخرف است و اگر پیش روانشناس بروم یعنی دیوانه هستم. در خانواده من افرادی هستند که فکر می‌کنند هر کسی که پیش روانشناس می‌رود دیوانه است. اما من این موضوع را درک کردم و به نظرم فوق‌العاده است، بهترین چیز است و بهترین اتفاق زندگی من است.»

در جام‌جهانی فشار زیادی بر روی شانه‌های ریچارلیسون وجود داشت. او در نهایت در چهار بازی سه گل به ثمر رساند و سلسائو در مرحله یک‌چهارم نهایی پس از شکست مقابل کرواسی از مسابقات خارج شد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • حرف‌های تلخ ستاره ملی‌پوش؛ در گوگل در مورد مرگ جستجو می‌کردم!
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • مراکز منتخب معاینه فنی ۱۰ و ۱۲ فروردین باز هستند
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین