Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: به همت ستاد اجرایی و حمایتی امام راحل و بنیاد برکت کشور طرح خدمات‌رسانی به مناطق محروم اردبیل با رویکرد بیمه برکت اجرا می‌شود. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هوشنگ دشتی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خلخال اظهار داشت: به همت ستاد اجرایی و حمایتی امام راحل و بنیاد برکت کشور طرح خدمات‌رسانی به مناطق محروم اردبیل با رویکرد بیمه برکت اجرا می‌شود که هم اکنون در این شهرستان 50 درصد از اهالی شهرستان زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه مهم‌ترین اولویت ما است و در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود هزینه مربوط به درمان زوج‌های نابارور مناطق عشایری و روستایی استان را برطرف کنیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار است.

مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای رفع محرومیت در بخش سوق تلاش کنند2121 پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیدقرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان ظرفیت عظیمی برای اجرای پروژه‌های عمرانی دارد

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: اجرای طرح اشتغال پایدار همزمان با ارائه تسهیلات بانکی در استان مهم‌ترین اولویتی است که به دنبال آن هستیم و در مناطق روستایی و محروم استان این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار قرار گرفته است.

دشتی اظهار کرد: اجرای این طرح علاوه بر رفع بیکاری عمده بیکاران سبب توسعه اجرای این طرح در مشاغل خانگی و تامین مواد اولیه برای مجریان طرح‌های تولیدی می‌شود که در این زمینه بازاریابی و تبلیغات نیز مورد توجه کارآفرینان قرار گیرد و مسئولان نیز باید حمایت‌های لازم را برای اجرای موفق این طرح داشته باشند.

وی تصریح کرد: 2 میلیارد تومان به ارای طرح‌های پایدار روستایی و عشایری این شهرستان پرداخت شده و این افراد از تسهیلات سرمایه‌ در گردش نیز برخوردار شده‌اند که اهتمام و جدیت ما بر اجرای موفق این طرح برای دستیابی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع معضل بیکاری است که حمایت‌های لازم در این زمینه انجام داده می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور

 آقای فلاح در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح در قالب قفسه کتاب در مناطق محروم متناسب با پایه تحصیلی ایجاد می‌شود.

به گفته وی، در مرحله نخست هزار کلاس درس تجهیز و پیش بینی می‌شود به ۷ هزار کلاس درس برسد.

بیشتر بخوانید

با کار جهادی و میانبر باید محرومیت‌های چهارمحال و بختیاری را رفع کرد

معاون فرهنگی کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوان کشور با اشاره به اینکه هر کلاس درس ۱۰۰ کتاب کودک و نوجوان خواهد داشت، افزود: در سال کتاب‌ها دو بار هم تعویض می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است