Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@22:16:56 GMT

برگزاری دهمین اجلاسیه شهدای روحانی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۹۷۷۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) امروز در نشست خبری دهمین اجلاس شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان گفت: دهمین اجلاس شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان با رویکرد مردمی پنج‌شنبه 29 آذر از ساعت 8 تا 11 در حسینیه همدانیان تخت فولاد اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی تعداد شهدای روحانی کشور را چهار هزار و 558 نفر بیان کرد و گفت:با توجه به اینکه استان اصفهان رتبه اول تعداد شهدای روحانی و طلبه را در کشور دارد، دهمین اجلاس شهدا و ایثارگران روحانی در این استان برگزار می شود .
وی با اشاره به اینکه اصفهان در بین استان‌های کشور رتبه اول تقدیم 590شهدای روحانی و طلبه را از جمعیت سه هزار نفری طلبه و روحانی حاضر در حوزه‌های علمیه دارد گفت: برخی مانند شهید ردانی پور حتی مسؤولیت فرماندهی در جنگ را بر عهده داشتند.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: تعداد جانبازان روحانی 215، آزاده 22 و کل ایثارگران طلبه و روحانی اعزامی که در دوران مقدس حضور پیدا کردند و یا جانباز و مجروح شدند یا جزو آزادگان هستند هزار و 112 نفر است.
دبیر اجرایی کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان افزود: در این کنگره مختصری درباره زندگی‌نامه شهید شاخص روحانی امسال به نام شهید طباطبایی‌نژاد صحبت خواهد شد، همچنین به مناسبت 40 سالگی انقلاب از 40 نفر از ایثار گران طلبه و از 40 نفر از فرزندان طلبه که جزو نخبگان هستند تجلیل می شود.
حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی گفت: در این کنگره پیام آیت‌الله مظاهری قرائت و نماینده ولی‌فقیه در اصفهان و آیت‌الله کعبی به عنوان مهمان ویژه عضو هیأت رئیسه خبرگان رهبری و جامعه مدرسین سخنرانی خواهند کرد، همچنین از پدر شهید مدافع حرم شهید قنبری و همسر شهید حسینی نیز تجلیل می شود.
وی افزود: از جلد دوم کتاب شاهدان روحانی رونمایی می شود که درباره وصف زندگی‌نامه شهدای روحانی استان اصفهان است و همچنین زندگی‌نامه شهید شاخص امسال شهید طباطبایی نژاد به قلم یکی از همرزم‌های این شهید به نگارش درآمده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما تخت فولاد شهدای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد