Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال خوزستان گفت: مسابقات هندبال باشگاه های منطقه 3 کشور از امروز، 26 آذر به میزبانی شهرستان امیدیه  آغاز شد و به مدت 4 روز با حضور 7 تیم برتر ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، تیم ‌های هیات هندبال اندیمشک، تاوکه برازجان، باشگاه نفت امیدیه، اصیل سازه خرم آباد، هیات هندبال شوشتر، باشگاه پالایش نفت آبادان و بستنی قدس ملاثانی با یکدیگر رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با بیان اینکه تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود می کنند بیان داشت: در گروه الف تیم های هیات هندبال اندیمشک باشگاه نفت امیدیه، هیات هندبال شوشتر و تاوکه برازجان حضور دارند؛ همچنین اصیل سازه خرم آباد، باشگاه پالایش نفت آبادان و بستنی قدس ملاثانی گروه ب این مسابقات را تشکیل می دهند.

رییس هیات هندبال خوزستان تصریح کرد: در روز نخست این رقابت ها تیم های هیات هندبال اندیمشک و تاوکه برازجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 32 بر 22 به سود نماینده برازجان به پایان رسید. همچنین تیم های نفت امیدیه و هیات شوشتر رو در روی هم قرار گرفتند که تیم نفت امیدیه با نتیجه 33 بر 26 به برتری رسید. دیدار 2 تیم اصیل سازه خرم آباد و نفت آبادان با نتیجه 23 بر 22 به سود نماینده خوزستان به پایان رسید.

این مقام مسئول افزود: به تازگی از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال، رضا نعمتی و رضا شجاعی از باشگاه نوآوران بهبهان همچنین یگانه رمضانی و آویسا قوامی از باشگاه قصرنشاط ایرانیان بهبهان به عنوان استعدادهای برتر المپیاد هندبال خردسالان پسر و دختر کشور معرفی شدند.

ناصر قاسمی با بیان اینکه توجه ویژه ای به هندبال پایه ها داریم و بنا داریم این رشته را در مدارس و آموزشگاه های خوزستان ترویج دهیم اذعان داشت: یکی از عوامل پیشرفت هر رشته ورزشی تعامل سازنده با آموزش و پرورش است که در این خصوص اقدامات موثری در خوزستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات هندبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد