Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:10:26 GMT

المان برج ایفل در ملایر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۱۰۲

المان برج ایفل در ملایر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

همدان- ایرنا- شهردار ملایر مجموعه تفریحی و توریستی مینی ورد را یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر برشمرد و گفت: برج ایفل یکی از المان های بزرگ این مجموعه با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

حسین بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: المان برج ایفل در جاده سلامت احداث شده و نمایی بسیار به این مجموعه بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تکمیل محوطه سازی و مسیر کالسکه این مجموعه با پیشرفت فیزیکی 90 درصد اشاره و بیان کرد: پارک مشاهیر ملایر هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهردار ملایر ادامه داد: همچنین تکمیل مجموعه های تخت جمشید، آکروپلیس، تاج محل و آبشار نیاگارا نیز در مجموعه مینی ورد(جهان کوچک) در حال اجرا است.
بابایی از دیگر طرح های تفریحی و توریستی ملایر به تکمیل و توسعه آبشار بزرگ بام ملایر با پیشرفت 75 درصد و نصب آرک های قوسی شکل با 100 درصد پیشرفت اشاره کرد و افزود: طرح های گردشگری و جذب توریست در این شهر در حال تکمیل است.
وی اظهار داشت: هم اکنون تکمیل ستون های هخامنشی رستوران بام ملایر و محوطه آن با پیشرفت 30 درصد در دست اجرا است و مکاتبه طرح احداث رستوران های سنتی و غار در مجموعه بام ملایر با پیمانکاران انجام شده و 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهردار ملایر گفت: علاوه بر این اقدامات لازم برای طراحی و نصب کتیبه های دروازه های ورودی بام ملایر، احداث نمازخانه و تکمیل و راه اندازی هتل های بام نیز انجام شده است.
بابایی تکمیل مجموعه مینی ورد(جهان کوچک) و بام ملایر را مطالبه مردم ملایر دانست و آن را در توسعه این شهر به ویژه گردشگری و اقتصاد اثرگذار خواند و ادامه داد: هم اکنون این طرح به مرحله ای رسیده است که نمی توان آن را بلاتکلیف رها کرد.
به گزارش ایرنا، مجموعه تفریحی بام ملایر، جاده سلامت و مینی ورد که 460 هکتار از اراضی این شهرستان در شمالی ترین نقطه این شهر در حال اجرا است، مجموعه ای با پتانسیل بالای گردشگری که تاکنون بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار برای آنها هزینه شده است.
قرار است 138 اثر تاریخی ایران و جهان در مجموعه مینی ورد ملایر نصب شود.
2087/7528

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مجموعه توريستي ميني ورد شهرداري ملاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی 63 درصدی قطعه اول پرترددترین محورهای جنوب کشور

ایسنا/بوشهر استانداربوشهرگفت:قطعه اول بزرگراه دالکی به شیراز بعنوان پرترددترین محورهای جنوب کشور بیش از 63درصدپیشرفت فیزیک دارد.

احمد محمدی زاده در بازدید از قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته گفت: اجرای طرح‌های راهسازی، آبرسانی و همچنین مسکن و درمان از اولویت‌های حوزه عمرانی استان بوشهر است.

وی افزود: محور بوشهر به شیراز و بالعکس از پرترددترین محورهای جنوب کشور است و اجرای بزرگراه و آزادراه در این مسیر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر افزود: از مهم‌ترین قطعات در این مسیر، محور دالکی به کنارتخته است که اکنون با شتاب خوبی در دست اجراست.

محمدی زاده تصریح کرد: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته، پیشرفت ۶۳ درصدی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: پیشرفت این قطعه قابل قبول بوده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اعتبارات لازم به این پروژه تزریق شود.

محمدی زاده گفت: تکمیل سایر طرح‌های راهسازی از جمله محور گناوه- گوره- گچساران و بزرگراه دیر به بوشهر و همچنین جاده اهرم به برازجان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: سرکشی به پروژه‌های راهسازی، به منظور شناخت مشکلات از نزدیک و به صورت میدانی است و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی
  • آخرین پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی اطراف تهران اعلام شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی طرح ملی نهضت مسکن در مازندران
  • آبرسانی پایدار به ۷۱ روستای ایلام در دولت سیزدهم
  • پیشرفت فیزیکی 63 درصدی قطعه اول پرترددترین محورهای جنوب کشور
  • اختصاص اعتبار برای اصلاح شبکه توزیع آب ایلام
  • قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد