Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد  با اشاره به اینکه وزارت آموزش وپرورش در سهم پرسنلی حدود 40 درصد و سهم بودجه ای 11درصد کارکنان کشور را دارد گفت: بیش از 98درصد بودجه اختصاص یافته به وزارت آموزش وپرورش هزینه حقوق می شود

هادی زارع پور افزود: کسری بودجه یکی از مشکلات همیشگی آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع پور بهترین راهکار در این شرایط را توسعه مشارکت های مردمی دانست و افزود: گسترش اصل مشارکت های مردمی بخصوص در مدارس غیر دولتی یکی از پنج سیاست اصلی دولت است.
وی گفت:  بر اساس تحقیق و مطالعه میدانی که در مورد آسیب شناسی از مدارس غیر دولتی در سطح کشور صورت گرفت پنج چالش سطح پایین کادر آموزشی، امکانات ضعیف کمک آموزشی ، پایین بودن سطح نمرات واقعی ، فضاهای نامناسب آموزشی و ورزشی شناسایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان حقوق کارکنان آموزش و پرورش دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند راهبردی مدارس شاهد در دست تدوین است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: در اداره کل شاهد و ایثارگران به‌دنبال تحول‌آفرینی هستیم تا در راستای اجرای سند تحول بنیادین قدم برداریم.
پناهی‌روا افزود: به همین خاطر تدوین سند راهبردی برنامه‌ها و پیش‌نویس سند مدارس شاهد در دست تدوین است تا مدارس شاهد را به جایی برسانیم که الگوی مدارس کشور‌های اسلامی شود.
وی در مراسم گرامیداشت شهدا که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اعلام کرد: فرزندان شهدا و کسانی که در مدارس شاهد درس خوانده‌اند، اکنون عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند؛ از معاونان رئیس‌جمهور تا نمایندگان مجلس.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خواهران، براداران و فرزندان شهدا با حضور وزیر آموزش و پرورش تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • دانش آموختگان مدارس شاهد،عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • سند راهبردی مدارس شاهد در دست تدوین است
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی و جذب نظام آموزشی می‌شوند
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی وجذب نظام آموزشی می شوند
  • حیات طیبه، رویکرد تربیتی مدارس سما در استان یزد
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟