Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:28:28 GMT

بارش باران و برف جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۱۸۶

بارش باران و برف جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی، بارش باران و برف مناطق جنوبی استان را فراگرفت.

اردلان محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت این سامانه ابتدا در مناطق جنوبی استان شروع شده و به تدریج فعالیت خود را گسترش می دهد.
وی افزود: تاکنون بارش باران در شهرهای مهاباد، سردشت و بوکان آغاز شده است که پیش بینی می شود بارش ها در عصر امروز شدت بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: فعالیت این سامانه به صورت بارش باران و وزش باد است که بارش ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به شکل برف پیش بینی می شود.
رییس اداره هواشناسی مهاباد در خصوص دمای هوا نیز گفت: در شبانه روز گذشته چالدران با حداقل دمای پنج درجه زیر صفر سردترین مناطق استان و شاهین دژ با حداکثر دمای 14 درجه گرم ترین شهرهای آذربایجان غربی بودند.
محمدپور بیان کرد: در همین مدت حداقل و حداکثر دمای هوای مهاباد بین پنج و 9 درجه سانتی گراد در نوسان بود.
به گزارش ایرنا، از ابتدای مهر امسال به طور میانگین 128 میلی متر در استان بارندگی ثبت شده است در حالی که سال قبل این مقدار 70 میلی متر بود.
آذربایجان غربی در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و میانگین بارش های سالانه بین 340 تا 450 میلی متر بوده و در حدود 150 میلی متر بیشتر از میانگین بارندگی کشور است.
3020/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي بارش برف و باران مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد