Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با اشاره به مشکلات شهر تهران گفت: نظرسنجی‌ها از مردم نشان می‌دهد ۷۰ درصد مردم بحران ترافیک و آلودگی هوا را بحران اصلی تهران می‌دانند و فقر و مسائل مادی در رده‌های بعدی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروز حناچی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار تهران با اشاره به قدمت تهران اظهار داشت: اخیراً نمایشگاهی در موزه ملی برگزار شده که نشان می‌دهد قدمت تهران به 8 هزار سال پیش برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: تهران از حدود  200 سال پیش تاکنون  در حال توسعه است و علی‌رغم همه مشکلات این جمعیت را پذیرا است و به عنوان بزرگ‌ترین کلان‌شهر نیاز به توجه بیشتری دارد چرا  که 42 شهر و 16  شهرستان در اطراف آن وجود دارد که پاسخگویی به مطالبات ساکنان آن نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی‌های بیشتری دارد.

شهردار تهران با اشاره به تقاضای خُرد شدن شهرستان‌ها افزود: تقاضا برای خُرد شدن شهرستان‌ها وجود دارد که در راستای دریافت خدمات بیشتر است؛ بنابراین باید با تدبیر مناسب تلاش شود تا با پیگیری همه اجزا در یک راستا بتوان راهکاری مناسب برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

حناچی عنوان کرد: نظرسنجی‌ها از مردم نشان می‌دهد 70 درصد مردم بحران ترافیک و آلودگی هوا را بحران اصلی تهران می‌دانند و فقر و مسائل مادی در رده‌های بعدی قرار دارد که این امر نشان می‌دهد مردم با این مشکلات روبه رو هستند و همکاری و همیاری مردم برای این مشکل ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: علت اصلی آلایندگی تهران وسایل نقلیه موتوری از موتورهای دوچرخ، خودروهای شخصی و عمومی است که اقدامات مؤثر برای بهبود حمل و نقل عمومی انجام شده اما کافی نیست که اگر همه تلاش کنیم شاید بتوان بخشی از مشکلات تهران را برطرف کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه های استان البرز خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ "پیمان کرمی" روز پنجشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و از عجله وشتاب پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • وضعیت هوای تهران در آخرین روز فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق