Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:44:09 GMT

تحرک بیشتری برای رونق تولید شاهد باشیم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۲۵۳

تحرک بیشتری برای رونق تولید شاهد باشیم

رشت - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با بیان اینکه باید در رونق تولید تحرک بیشتری را شاهد باشیم، گفت: مکلفیم از تولید حمایت کنیم و در این مسیر باید از منابع موجود به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمد احمدی روز دوشنبه در نهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در رودسر با تاکید بر ضرورت جذب اعتبار اختصاص یافته به شهرستان در حوزه رونق تولید و اشتغال افزود: برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی که به تسهیلات لازم برای تولید نیاز دارند، می توانند از این منابع استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بانک ها به جای نگاه سخت گیرانه در این عرصه شیوه های حمایتی را رویکرد کار خود قرار دهند چرا که معتقدم هر گونه سیاست سخت گیری جواب عکس خواهد داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود از دو اتفاق مهم و ارزشمند در استان در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی خبر داد و گفت: تشکیل شورای معادن و تصویب طرح ساماندهی آب بندان های استان ، دو اقدام مهم است که آیندگان در این زمینه بعدها قضاوت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: تشکیل شورای معادن با کار کارشناسی دقیق انجام شده و شیوه نامه های اجرای طرح ساماندهی آب بندان ها به فرمانداری ها ابلاغ شده که باید از آن به خوبی مراقبت شود و در این مسیر طبعاً جلوی برخی زیاده خواهی ها در این عرصه گرفته خواهد شد.
سرپرست فرمانداری رودسر نیز در این جلسه روند اعطای تسهیلات اشتغال زایی در دو بخش طرح کارا و اشتغال فراگیر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شواهد نشان می دهد در حوزه پرداخت اشتغال تلاش های خوبی صورت گرفته است.
علی وارسته با اشاره به فعالیت 82 واحد صنعتی در این شهرستان افزود: سال گذشته در قالب طرح کارا از مجموع سهم شهرستان در حوزه اشتغال نیمی از آن به متقاضیان پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع سهم رودسر در حوزه اشتغال روستایی که 20 میلیارد تومان بوده، 14 میلیارد تومان یعنی حدود 70 درصد پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در حوزه اشتغال فراگیر از مجموع 30میلیارد تومان اعتبار تخصیصی به رودسر هفت میلیارد تومان آن پرداخت شده و انتظار داریم بقیه نیز محقق شود.
شهرستا نروسدر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گيلان رونق توليد رودسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد