Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:00:59 GMT

تیم فوتبال سردار بوکان مقابل خوشه طلایی ساوه باخت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۲۷۹

تیم فوتبال سردار بوکان مقابل خوشه طلایی ساوه باخت

مهاباد- ایرنا- تیم فوتبال سردار بوکان در ادامه رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور، مقابل میهمان خود خوشه طلایی ساوه متحمل سومین شکست متوالی شد.

به گزارش ایرنا، 2 تیم سردار بوکان و خوشه طلایی ساوه عصر روز دوشنبه در یک بازی معوقه از سری رقابت های لیگ دسته 2 باشگاه های فوتبال کشور در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای بوکان مقابل هم قرار گرفتند که در پایان با نتیجه 2 بر یک از میهمان خود شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل نخست این بازی که در هوای بارانی برگزار شد، توسط تیم خوشه طلایی در دقایق نخست بازی به ثمر رسید و 2 دقیقه پس از آن دومین گل این تیم وارد دروازه سردار شد.
بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه تیم سردار در دقیقه 80 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند و در نتیجه این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع میهمان به پایان رسید.
این سومین شکست تیم سردار بوکان و سومین شکست داوود سیدعباسی سرمربی جدید این تیم به شمار می رود که مدتی است هدایت آن را برعهده گرفته است.
هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با 6 مساوی، یک برد و سه باخت و کسب 9 امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد که تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
تیم فوتبال سردار بوکان چهارمین سال است که در فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور دارد.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته 2 بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!