Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که نباید از هم اکنون کار صعود از مرحله مقدماتی به دور بعدی رقابت های انتخابی المپیک را قطعی دانست.

طرفداری - سهراب بختیاری‌زاده، مربی تیم فوتبال امید ایران در مورد شرایط اردوی تیم امید در جزیره کیش عنوان کرد:

ما بازی‌های مهمی در فروردین در مرحله اول مقدماتی المپیک در پیش داریم و نباید فکر کنیم به دلیل میزبانی این مسابقات در تهران شانس‌مان از رقبای‌مان بیشتر و صعودمان قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تیم‌ها به اندازه هم شانس دارند و اگر با این تفکر خودمان را آماده رقابت‌های مقدماتی کنیم با مشکل روبه‌رو می‌شوم. باید به رقبای‌مان احترام بگذاریم. این مسئله نیاز به آماده‌‌سازی دارد به حریفان‌مان احترام می‌گذاریم و بهترین مسیر را برای آماده‌سازی انجام می‌دهیم.

به نقل از فارس، مربی تیم امید کشورمان هم چنین درمورد انجام بازی های دوستانه و شرایط فعلی تیم امید ایران می افزاید:

پایه اصلی آماده‌سازی ما اردو و بازی دوستانه است این کار را تا الان بسیار خوب انجام داده‌ایم و باز هم باید این روند را ادامه دهیم. البته یکی دو بازی دوستانه دیگر را از دست دادیم و می‌توانستیم بازی‌های بیشتری داشته باشیم.

وی در رابطه با اینکه آیا سوریه می‌تواند شبیه‌سازی یکی از حریفان ایران در دور مقدماتی به نام عراق محسوب شود، گفت:

ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که به شناخت بازیکنانم نسبت به حریفان‌مان بیفزاید. باید حریفان تدارکاتی ما سبک نزدیک به رقیبان‌مان در مقدماتی المپیک داشته باشد.

بختیاری‌زاده در مورد مقایسه این نسل با نسل‌های گذشته امید گفت:

صادقانه باید بگویم نباید مقایسه صورت داد ما در هر نسلی استعدادهای خوبی داریم بازیکنان فعلی و گذشته کیفیت خیلی خوبی دارند تفاوت به آن صورت نیست که بگویم یک نسل خیلی قوی‌تر بوده است در کل هیچ زمان این تیم را جدی نگرفتیم و نگاهی که به تیم بزرگسالان داشتیم را به آن نداشتیم. این نگاه در بین مردم و جامعه هم وجود نداشته است باید این تفکر را در مورد همه تیم‌های پایه داشته باشیم همین بازیکنان تیم بزرگسالان را تشکیل خواهند داد. ما در برنامه‌ریزی کمرنگ بودیم و مثل رقبای‌مان خوب عمل نکردیم.به بازیکنان می‌گویم باید خدا را شکر کنند که جزو تیمی هستند که می‌توانند نام‌شان را در تاریخ ثبت کنند. بازیکنان باید این فرصت‌ را غنیمت بشمارند اگر به المپیک بروند نام‌شان در تاریخ فوتبال باقی می‌ماند و انی یک فرصت بسیار خوب است.

مربی تیم امید در رابطه با اینکه با حضور تیم امید در بازی‌های‌ آسیایی و تدارکاتی که در چند وقت اخیر دیده شده آیا این تیم از طرف فدراسیون جدی گرفته شده است، گفت:

فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می‌کند و همیشه کمبود وجود دارد. بحث حضور بازیکنان زیر 21 سال در مسابقات آسیایی حرکتی خوب از سوی کادر فنی و مدیریت تیم بود. ما دوست داشتیم نتیجه بگیریم اما با یک نگاه حرفه‌ای‌تر شرایط را برای بازیکنان زیر 21 سال فراهم کردیم تا تیم را به المپیک برسانیم. این اتفاق خوبی بود البته ضعف‌هایی هم وجود داشت و به ما خیلی انتقاد کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی