Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:44:24 GMT

کتب آموزشی موسسه امیربیان در قم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۳۱۷

کتب آموزشی موسسه امیربیان در قم رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتب آموزشی موسسه امیر بیان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نبوی معاون تبلیغی حوزه‌های علمیه برگزار و از پژوهشگران برتر این موسسه تجلیل شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم رونمایی از کتب آموزشی موسسه امیربیان عصر امروز در حسینیه عاشقان شهادت امیرالمؤمنین (ع) این موسسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغی حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام کلاته رئیس موسسه امیر بیان، حجت الاسلام حجتی معاون پژوهش موسسه امیربیان، معاونین شعبه‌های این موسسه و همچنین طلاب و مبلغین موسسه  در این  مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام حجتی معاون پژوهش موسسه امیر بیان اظهار داشت: برای تدوین دو جلد "شیوه‌های آماده سازی و پرورش کلام" طلاب و پژوهشگران این موسسه بیش از 10 هزار ساعت فعالیت پژوهشی انجام دادند که شایسته تقدیر است.

راه‌اندازی کتابخانه روستایی به ارتقای سرانه مطالعه در کردستان کمک می‌کندقم|410 اثر به دبیرخانه همایش کتاب سال بانوان ارسال‌ شده است75 عنوان کتاب مرکز فقهی ائمه‌اطهار(ع) در قم رونمایی شد+ تصاویر

وی با اشاره به ارزش و اهمیت نشر و ترویج علوم دینی افزود: طلاب و پژوهشگران موسسه امیربیان همواره در حال فعالیت‌های علمی و پژوهشی هستند و ماه مبارک رمضان و در گرمای شدید تابستان نیز دست از فعالیت‌های پژوهشی برنداشتند.

در این مراسم از دو جلد کتاب "شیوه‌های آماده سازی و پرورش کلام" رونمایی شد که توسط پژوهشگران موسسه امیربیان تدوین شده است که در این کتاب  سلسله مباحث روش سخنرانی دینی و شیوه‌های آماده سازی منبر به طلاب و مبلغین آموزش داده می‌شود.

همچنین در این مراسم دو کلیپ در زمینه فعالیت‌ها و اقدامات علمی طلاب پژوهشگر موسسه امیربیان پخش شد و حجت الاسلام پاشاپور به شعر خوانی پرداخت.

700 نفر از طلاب و روحانیون در موسسه تخصصی امیر بیان مشغول فعالیت‌های دینی و تبلیغی هستند‌‌که در پایان این مراسم با توجه به هفته پژوهش از طلاب پژوهشگر این موسسه تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی متولد سال ۱۳۴۲ دارای مدرک فوق لیسانس جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است.

سوابق قضایی:

شروع به کار حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در دستگاه قضایی از آذرماه سال ۱۳۷۴ به عنوان قاضی تحقیق در استان تهران بود و مسئولیت دادیار تهران و دادرس تهران نیز برعهده داشت.

رئیس کل دادگستری کرج (۱۳۸۲/۹/۱۶)

رئیس کل دادگستری استان گلستان (۱۳۸۴/۵/۱۹)

رئیس کل دادگستری استان قم (۱۳۸۵/۵/۱۵)

رئیس دادگستری استان گیلان (۱۳۹۸/۵/۲۶)

رئیس دادگستری خراسان استان رضوی (۱۴۰۲/۴/۳۱)

قابل ذکر است حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در زمان ریاست مرحوم آیت الله یزدی نیز در قوه قضاییه به مدت ۱۰ سال در دفتر نظارت و پیگیری قوه قضاییه فعالیت و عملکرد موثری را بر عهده داشت.

وی همچنین کتب مختلفی را تألیف کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • مجموعه آثار ۱۵ جلدی همایش جهانی بقیع رونمایی شد
  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در پادگان آموزشی صفرپنج کرمان
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • راه‌ اندازی پایگاه ملی عطارشناسی در مشهد