Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@12:28:41 GMT

کشف جسد تیکه پاره زن معلوم الحال در بونکر کامیون!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۵۳۰

رکنا: جسد یک زن در حالی که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود در تانکر یک کامیون کشف شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد تکه تکه شده یک زن روسپی در یک کامیون بونکر کشف شد.

طبق گزارش پلیس، راننده کامیون پس از این که متوجه شد که از داخل مخزن کامیون خون روی زمین ریخته شده با جست و جو در داخل مخزن با سر بریده شده یک زن در حالی که بدنش تکه تکه در کنارش افتاده بود مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از تماس با پلیس، ماموران پلیس Police فلوریدا را در جریان ماجرا قرار داد.

زمانی که بازرس به همراه ماموران پلیس به محل حادثه Incident اعزام شدند جسد را برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل و راننده کامیون را برای بازجویی به عنوان مظنون اصلی به اداره پلیس انتقال دادند.

راننده کامیون که مردی 59 ساله بوده در بازجویی گفت که از چیزی خبر ندارد و به صورت اتفاقی متوجه جسد در داخل مخزن کامیونش شد.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی هویت مقتول کشف شد.قربانی زن روسپی بوده که طبق تحقیقات ماموران پلیس از همسایه های وی، زن جوان در شب حادثه با گروهی از مردان ناشناس قرار ملاقات در خانه اش داشته که بعد از آن شب تاکنون از او خبری نشده است.

در حال حاضر پلیس در حال بررسی دقیق تر به روی این پرونده مشکوک است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور اعتراف تهیه‌ کننده سرشناس درباره ارتباط غیراخلاقی با بازیگر زن معروف امریکایی + عکس مجری سرشناس تلویزیون ایران و پیشنهاد وسوسه آمیز BBC وصدای امریکا + فیلم اقدام زیبای مرد نیکوکار میلیاردر نیازمندان را شگفت زده کرد / او همچنان ناشناس است خودکشی تلخ زوج جوان در نارمک / زن آرایشگر به خاطر شوهر صیغه ای خودکشی کرد این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police حادثه Incident پزشکی اخبار حوادث جسد کامیون تانکر جسد تکه تکه یک زن عکس زن شلیک دختر جوان همسر سرقت درگذشت فیلم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی نیسان حامل گازوئیل در محور شیراز - اصفهان نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: بر اثر این حادثه مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

مرادیان بیان کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار