Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- يك پيروزى، ٣ تساوى و یک شکست نتیجه عملكرد شطرنج بازان ايران در دور هشتم مسابقات انفرادى قهرمانى آسيا بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور هشتم (ماقبل پایانی) رقابت‌های انفرادی قهرمانی آسیا امروز در ماکاتی فیلیپین برگزار شد و نمایندگان کشورمان برابر حریفان خود صاحب یک پیروزی ، 3 تساوی و یک شکست شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و در حساس ترین مسابقه محمد امین طباطبایی برابر کانگولی قهرمان سابق آسیا و شش دوره هند قرار گرفت و  در نهایت به تساوى رسید. با این تساوی هر دو شطرنج باز در بالاى جدول باقى ماندند.

در دیگر مسابقه، پرهام مقصودلو رو در روی "لی کوآنگ لیم" استاد بزرگ ویتنامی ایستاد و به تساى رسید. 

علیرضا فیروز جا هم امروز به مصاف حریف هندی خود و در پایان شکست خورد.

احسان قائم مقامی دیگر نماینده ایران برابر حریف فیلیپینی قرار گرفت و در نهایت به تساوى رضایت داد. 

مبینا علی نسب هم که تنها نماینده شطرنج بانوان در این مسابقات بود امروز مقابل حریف فیلیپینی اش حاضر شد و به پیروزى رسید. 

روز پایانی مسابقات(دور نهم) فردا برگزار و در نهایت چهره نفرات برتر هفدهمین دوره رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا مشخص می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شطرنج میزان قهرمانی آسیا انفرادی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال

بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک، گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمام این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

تصاویر نامه‌های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

دیگر خبرها

  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!
  • حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی