Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از آسوشیتدپرس، صدراعظم اتریش گفت: مسیر اصلی تردد مهاجران به اروپا از طریق دریای مدیترانه واقعا مسدود شده است. 

صدراعظم اتریش در یک کنفرانس خبری مشترک با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در وین خاطر نشان کرد: امروز ما با تبادل نظرات گسترده ای با هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مایه خرسندی من است که در امسال ، چهار بار با یکدیگر دیدار کرده ایم. این دیدارها در قاهره، نیویورک و امروز نیز در وین اتریش انجام شده اند. آنها برای ما بسیار مهم و قابل احترام هستند. روابط حسنه ای میان اتریش و مصر وجود دارد.  لازم است از همکاری خوب مصر در خصوص مبارزه با مهاجرتهای غیرقانونی تشکر کنم. مصر و اتحادیه اروپا وارد مذاکرات خوبی در این زمینه شده اند؛ هرچند که ما می توانیم این همکاری ها را حتی بیش از این هم تعمیق بخشیم. با این حال مصر این اطمینان خاطر را داده است که مردم (مهاجر)، دیگر نمی توانند به طور غیرقانونی از مصر به اروپا راهی شوند. هم اکنون مسیر اصلی (تردد پناهجویان) در دریای مدیترانه واقعا مسدود شده است و ظرف هفته های گذشته در ایتالیا نیز شاهد هیچ ورودی (پناهجویان) نیستیم. البته این بدان معنا نیست که دوباره در اروپا اوضاع (پناهجویان) سامانه یافته است؛ بلکه این موفقیتهای بدان معناست که تجارت اصلی که قاچاقچیان انسان برای خود براه انداخته بودند از بین رفته است و از همه مهمتر شاهد پایان غرق شدن پناهجویان در دریای مدیترانه نیز هستیم. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مصر اتريش پناهجو غيرقانوني مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

کد خبر 6086010

دیگر خبرها

  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها