Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:37:39 GMT

تولید اولین خودروی شاسی بلند ملی مالزی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۵۷۸

تولید اولین خودروی شاسی بلند ملی مالزی +عکس

ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در مراسم رونمایی از این خودرو شخصا حضور یافت و از تلاش مدیران این شرکت خودروسازی تقدیر کرد.



خودروی یادشده دارای موتور ۱.۸ لیتری است و این شرکت امیدوار است عرضه آن زمینه را برای احیای آن که این روز‌ها حال و روز خوبی ندارد، فراهم کند.

X. ۷۰ بر مبنای پلاتفورم خودروی Boyue یک شرکت چینی تولید شده که یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌های شاسی بلند چینی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت این خودروی مالزیایی بسته به امکاناتی که بر روی آن نصب شده از ۲۳۸۰۰ دلار تا ۲۹۵۴۰ دلار در نوسان خواهد بود. کارشناسان معتقدند خودروی یادشده با توجه به قیمت نسبتا مناسبی که دارد می‌تواند با رقبای ژاپنی و کره‌ای خود در بازار رقابت کند.

شرکت خودروسازی مالزیایی قصد دارد در مرحله اول ۱۰ هزار خودروی ایکس ۷۰ تولید کند. حداکثر سرعت این خودرو ۲۴۰ کیلومتر در ساعت و مجهز به سیستم هدایت خودکار شش حالته است. شش کیسه هوا، هشت سیستم تفریحی مجزا برروی صندلی ها، دوربین عقب و دوربین مجزای نمای ۳۶۰ درجه از جمله امکانات خودروی مذکور است.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229469 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود