Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه دورهمی امروز دوشنبه فرصت خوبی بود تا گفتگوی صمیمانه‌ای بین مسوولان باشگاه و اعضای تیم شکل بگیرد. ایرج عرب که امروز همراه تنی چند از مدیران باشگاه در هتل میزبان ضیافت حاضر شده بود، پیش از ناهار به اتفاق برانکو ایوانکوویچ جلسه ای با تعدادی از مسوولان و بزرگترهای تیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این جلسه با توجه به مسایل پیش آمده، درباره مشکلات مالی باشگاه، مواردی را به صورت شفاف مطرح کرد و گفت: با توجه به مدت زمانی که به باشگاه آمده‌ام تلاش کردیم تا اولین پرداخت را نهایت امر تا روز یکشنبه داشته باشیم. در جریان مطالبات شما از جمله پاداش‌های مربوط به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستم. تلاش من و همکارانم در باشگاه این است که با حل مشکلات در روز‌های آینده، پرداخت‌های دیگری هم داشته باشیم.

 

پس از صحبت‌های سرپرست باشگاه، تعدادی از بازیکنان هم با توجه به فضای دوستانه‌ای که وجود داشت، نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند که ایرج عرب مجددا اعلام کرد برای حل این موارد در تلاش است تا معوقات بازیکنان پرداخت شود. در پایان این جلسه، اعضای تیم و باشگاه ناهار را در کنار هم و به اتفاق یکدیگر صرف کردند.

 

گفتنی است؛ ایرج عرب و برانکو ایوانکوویچ جلسه خود برای بررسی اقدام های انجام شده در بازار نقل و انتقالات و تصمیم گیری برای بعضی موارد در این زمینه را شب گذشته برگزار کرده بودند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایرج عرب بازیکنان پرسپولیس برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه تقوا بهترین توشه برای انسان‌ها در قیامت به شمار می‌رود، اظهار کرد: انسان تقوا داشته باشد، نورانی و آگاه می‌شود و بصیرت پیدا می‌کند، چرا که بهترین توشه برای آخرت تقوا و یقین است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کار و کارگر و اهمیت آن و نشست مقام معظم رهبری با این قشر زحمتکش افزود: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت هستند که با خانواده‌هایشان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند لذا شاهد ظرفیت بالای جامعه کارگری هستیم و زندگی مردم با تولیدات کارگران آمیخته شده است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسؤولان بایستی به قشر کارگری توجه ویژه داشته باشند، ادامه داد: عمده مواد غذایی و کالاهای مصرفی ما محصول تلاش کارگران است که توجه ویژه به جایگاه کار و کارگر را می‌طلبد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تصریح کرد: اگر تولید اتفاق بیفتد، ثروت ایجاد می‌شود و با ثروت رفاه می‌آید و رفاه آسایش و آرامش جامعه، صادرات و اشتغال را به دنبال دارد لذا باید بنابر تاکیداتی که مقام معظم رهبری نیز داشته‌اند مورد توجه جدی قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی به در پیش بودن روز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم اضافه کرد: شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ ما و اسلام شناسی بود که به آموزه‌های اسلامی معتقد و زبان شناس بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه افق نگری و دورنگری در آثار علامه شهید مطهری تبلور یافته است، تصریح کرد: شهید مطهری متفکری بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.

آیت الله فلاحتی به تلاش کم نظیر شهید مطهری در پاسخ به شبهات و آثار منتشر شده به جا مانده از ایشان گفت: اگر کسی یک دوره آثار شهید مطهری را مطالعه کند می‌تواند اسلام شناس شود که بتواند پاسخ شبهات دنیای معاصر را دهد.

وی با اشاره به اینکه ما ۱۰۰۰ کیلومتر با کشور مسلمان پاکستان نوار مرزی داریم، ادامه داد: بخاطر بعضی جرایم گروهک‌ها بستر مرزها رو می‌خواستند ملتهب کنند که سفر رئیس جمهور برای رفع این التهابات بود که با تفاهم نامه‌های صورت گرفته انجام شد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب یک وحدت رویه ملی و جهانی تشکیل شده است، اضافه کرد: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

نماینده ولی فقیه گیلان با قدردانی از رسانه‌ها بابت پوشش خوب اخبار حملات موشکی ایران به اسرائیل غاصب گفت: ان شاالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل در جغرافیای تاریخ اسلام باشیم.

کد خبر 6089022

دیگر خبرها

  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی