Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@19:28:02 GMT

دیدار یک هیات ارمنی با بشار اسد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۶۷۸

دیدار یک هیات ارمنی با بشار اسد

به گزارش جهان نيوز، هیأتی متشکل از سوری‌های مقیم کشور ارمنستان و تعدادی از تاجران و بازرگانان ارمنی امروز یکشنبه با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در این دیدار، درباره عملیات بازسازی سوریه و تمایل تجار جمهوری ارمنستان به مشارکت در این عملیات با همکاری سوری‌های مقیم این کشور بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بشار اسد گفت: مواضع اولیه ارمنی‌ها و حمایتشان از دولت سوریه در مبارزه با تروریسم، ارمنستان را در زمره کشورهایی قرار داده که ملت سوریه از تلاش آنها برای بازسازی کشورشان استقبال می‌کنند.

اسد دیروز نیز میزبان «عمر البشیر» رئیس‌جمهور سودان بود. دو طرف سودانی و سوری درباره تقویت روابط دو جانبه و تحولات سوریه و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

 رئیس جمهور سوریه دیروز همچنین از حین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی و هیات همراه او استقبال کرده بود.

اسد در دیدار با جابری انصاری بر اهمیت تلاش‌های کشورهای متحد ودوست  سوریه به ویژه ایران و روسیه برای متوقف کردن دخالت‌های خارجی برخی کشورهای  غربی در روند سیاسی  و ایجاد یک فرایند سیاسی توسط خود سوری‌ها بدون  هیچ دخالتی خارجی تاکید کرد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای بررسی اتهامات مربوط به پنهان کردن اسناد تجاری پرداخت حق السکوت به بازیگر فیلم های مستهجن در دادگاه منهتن نیویورک حضور یافت.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هنگام بیرون آمدن از خودرو خود برای همه دست تکان داد و به سمت ورودی دادگاه رفت. گروه کوچکی از هواداران او را تشویق و مخالفانش او را هو کردند.

ترامپ در اظهاراتی کوتاه به خبرنگاران در راه ورود به دادگاه، محاکمه جنایی خود را "حمله به آمریکا" خواند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین اظهار نظر خود به عنوان اولین رئیس جمهور سابق آمریکا که با اتهامات جنایی روبرو می شود، گفت: «چنین چیزی تاکنون رخ نداده است.»

ترامپ همچنین گفت: هیچ موردی وجود ندارد، این ظلم سیاسی است. او به جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا نیز حمله کرد و گفت که این پرونده نباید جلو رود.

او با ورود به دادگاه در حالی که وکلای متهم و مأموران دادگاه ، اطراف او را گرفته بودند، پشت میز متهم نشست.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در شهر نیویورک محاکمه می‌شود، جایی که با اتهامات جنایی مرتبط با پرداخت پول در سال 2016 به استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن مواجه است. این اولین بار در تاریخ آمریکا است که رئیس جمهور سابق این کشور به اتهامات جنایی محاکمه می شود.

ترامپ آوریل گذشته در کیفرخواست 34 موردی که او را به جعل سوابق تجاری در ارتباط با پرداخت پولی که مایکل کوهن، وکیل وی به دانیلز پرداخت کرده بود، اعلام‌ بی گناهی کرد.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که از تاریخ ۴ آوریل تا ۸ آوریل انجام شد، دو سوم از شرکت‌کنندگان، اتهامات مربوط به پرداخت‌های پنهانی برای ساکت کردن فرد را تا حدودی جدی یا بسیار جدی می‌دانند. در حالی که ترامپ به طور قاطع هرگونه تخلف را رد می‌کند، دادستان ناحیه منهتن، آلوین براگ، معتقد است که اقدامات ترامپ رفتار مجرمانه به حساب می‌آید. این دادگاه نه تنها بر مشکلات حقوقی ترامپ تمرکز می‌کند، بلکه سوالاتی را در مورد تلاقی سیاست و عدالت در ایالات متحده مطرح می‌کند.

نتیجه دادگاه پیامدهای قابل توجهی برای آینده سیاسی ترامپ دارد. نظرسنجی‌های اخیر نشان‌دهنده تغییر احتمالی در افکار عمومی است. نظرسنجی ماه ژانویه شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان داد که ترامپ در سطح ملی ۵ امتیاز نسبت به جو بایدن پیشتاز است. با این حال، پاسخ‌دهندگان هنگام پرسیدن در مورد سناریویی فرضی که در آن ترامپ قبل از انتخابات آینده محکوم شود، احساس متفاوتی را ابراز کردند، به طوری که بایدن با ۴۵ درصد آرا نسبت به ۴۳ درصد آرای ترامپ پیشتاز است.

دیگر خبرها

  • مردم استان سمنان در انتظار دیدار با رئیس جمهور
  • امتناع پاشینیان از واژه نسل کشیدرباره ارامنه خبرساز شد
  • رئیس جمهور: ابتکارات دلاورانه یمن معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم می‌زند
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • ببینید | ضربه ایران به اسرائیل، اقدامی که سوری‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • خوشحالی مردم سوریه از اقدام تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت