Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:27:13 GMT

مصدوم حادثه تیراندازی ایلام درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۷۲۲

مصدوم حادثه تیراندازی امروز شهر ایلام درگذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدوم حادثه تیراندازی دو برادر که ساعاتی قبل با هم به دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شده بودند به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان، دار فانی را وداع گفت و به قتل رسید.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال یک درگیری بین ۲ برادر، یک نفر از برادران بر اثر اصابت سلاح ساچمه زنی در محله شادآباد ایلام زخمی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که در بیمارستان فوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  پس از تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری، بلافاصله مأموران در محل حاضر، فرد ضارب را دستگیر  کردند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد:  اسلحه ای که در این درگیری با آن شلیک شده بود نیز کشف و ضمیمه پرونده ضارب شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت