Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دادگاه اداري عراق، تصميم نخست وزير پيشين عراق را در برکناري «فالح الفياض» از رياست سازمان الحشد الشعبي باطل کرد.
به گزارش پارس‌تودي؛ «حيدر العبادي» نخست‌وزير پيشين عراق، «فالح الفياض» را به‌ بهانه ورود به فعاليت‌هاي سياسي و حزبي از سمت مشاور امنيت ملي، رياست الحشد الشعبي و رياست دستگاه امنيتي عراق کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادگاه اداري عراق که پيش از اين در حکمي بدوي، دستور العبادي را معلق کرده بود، روز دوشنبه در اطلاعيه‌اي، حکم نهايي خود را درخصوص لغو دستور العبادي صادر و اعلام کرد.
حکم دادگاه اداري عراق به استناد مصوبه ماه نوامبر گذشته پارلمان جديد عراق مبني بر لغو همه تصميمات العبادي از زمان پايان دوره قانوني دولت وي انجام شده است.
اعلام حکم نهايي دادگاه اداري عراق درحالي است که اين کشور در هفته‌هاي اخير صحنه کشمکش ميان احزاب به‌ويژه "ائتلاف سائرون"، مورد حمايت «مقتدا صدر» از يکسو و ائتلاف‌هاي الفتح (هادي عامري) و دولت قانون (نوري مالکي) از سوي ديگر بر سر انتخاب فياض به‌عنوان وزير کشور جديد عراق است.
سفارت آمريکا در عراق اتاق عمليات است
همچنين «هاشم الموسوي» سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي نُجَباء عراق با بيان اينکه آمريکا درپي از بين بردن امنيت مناطق مرزي ميان عراق و سوريه است، گفت، پايگاه آمريکا در «التنف» Al-Tanf سوريه، پناهگاه تروريست‌هاست و تروريست‌هاي داعش براساس برنامه واشنگتن اقدام مي‌کنند.
سخنگوي جنبش نُجَباء همچنين با بيان اينکه بحرين سرزمين غصب شده از سوي آل سعود است، افزود، آل خليفه، مزدوران سعودي را به اين کشور آوردند تا مردم بحرين را سرکوب کند.
الموسوي خواستار بهره‌گيري از تجارب ايران، يمن، لبنان و عراق و ضرورت آمادگي و پيروي از راه شهيدان از طريق جهاد و مقاومت شد و تاکيد کرد، هيچ گزينه‌اي به‌جز مقاومت وجود ندارد.138/120
کليدواژه عراق بسيج مردمي فالح الفياض

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر یازرلو اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تأخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

کد خبر 6081352

دیگر خبرها

  • آمریکا در حرف و عمل از اسرائیل می‌خواهد که پس از حمله ایران، خویشتنداری کند/ تل‌آویو احتیاط را در دستور کار دارد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است