Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:21:15 GMT

کت و شلوارهای قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۷۸۱

کت و شلوارهای قاچاق به مقصد نرسید

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان پاوه، 232 دست کت و شلوار قاچاق کشف و 2 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل سردار «منوچهر امان اللهی» اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس پاوه، ماموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات پلیسی و در یکی از معابر صعب العبور توانستند یکی از بزرگترین قاچاقچیان منطقه را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به سک دستگاه تویوتا مشکی رنگ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند اما راننده با توجهی به ایست پلیس و در حالی که قصد زیرگرفتن ماموران را داشت اقدام به فرار به سمت مسیرهای فرعی و صعب العبور کرد.
سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی نیز در تعقیب و گریز با این خودرو و شلیک گلوله به لاستیک خودرو موفق به توقیف تویوتا فراری و دستگیری 2 نفر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی از این خودرو، 232 دست کت و شلوار قاچاق در مارک های مختلف کشف شد.
وی یادآور شد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به حدود یک میلیارد ریال می رسد.
سردار امان اللهی گفت: در بررسی های صورت گرفته از سوابق 2 فرد دستگیر شده مشخص شد یکی از آن ها از قاچاقچیان سابقه دار است و تحت تعقیب قضائی نیز قرار دارد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از معرفی هردو متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: این قاچاقچیان پس از صدور قرارهای سنگین روانه زندان شدند.
وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از جمله مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی تاکنون اقدام های خوبی در راستای مقابله با این پدیده صورت گرفته است.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كالاي قاچاق فرمانده انتظامي كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل و وارد کردن ۳ هزارمیلیارد ریال ضربه مالی به قاچاقچیان سوخت در بندرکلاهی شهرستان میناب خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی‌امان با قاچاق است، اظهار داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضایی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدرفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندرکلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد 17 فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، 265 عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و 75 کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر 3 میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

جاویدان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در جای جای استان، خاطرنشان کرد: این اولین و آخرین طرح ما در بحث مقابله با قاچاق نبوده و نخواهد بود و به جهت مطالبه بحق مردم و اینکه تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب از این بستر سوءاستفاده کرده و ذخایر و سرمایه‌های ملی ما را به تاراج می‌گذارند، انتظامی استان بر خود وظیفه می‌داند در این راستا با پذیرش محوریت مقابله و با جذب مشارکت سایر دستگاه‌ها با قاطعیت برخورد کند.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس