Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:55:58 GMT

آرمان گهر سیرجان قهرمان فوتبال کارگری کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۸۱۳

آرمان گهر سیرجان قهرمان فوتبال کارگری کشور شد

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با پیروزی مقابل نیشکر خوزستان در فینال فوتبال کارگری کشور، عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، فینال مسابقات فوتبال کارگری کشور ظهر امروز (دوشنبه) با دیدار 2 تیم آرمان گهر سیرجان و نیشکر خوزستان در زمین چمن استادیوم ورزشی تختی سیرجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نهایت پرونده این مسابقات با پیروزی یک بر صفر میزبان و قهرمانی آرمان گهر سیرجان در این دوره از رقابت ها بسته شد.
همچنین تیم نیشکر خوزستان نایب قهرمان و تیم قند اصفهان مقام سوم را تصاحب کردند.
این دوره از مسابقات با حضور هفت تیم از استان های کرمان، خوزستان، اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی و لرستان برگزار شد که در قالب مسابقات فوتبال لیگ برتر کارگری کشور طی مدت 3 روز به رقابت پرداختند.
سه نماینده استان فوتبالی کرمان از جمله مس کرمان، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارند.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش كارگري فوتبال قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!

به گزارش "ورزش سه"، دقیقی قبل، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای مربوط به انصراف دو تیم نماینده البرز و پالایش گاز ایلام از رو در رویی با تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم را اعلام کرد. بر اساس این رای، به‌جز نتیجه مسابقه که طبیعتا 3 بر 0 اعلام شده بود؛ تیم‌های انصراف دهنده فقط به مبلغ 5 میلیون تومان جریمه شدند! این در شرایطی بود که مطابق آنچه پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود؛ قرار بود با تیم‌هایی که با انصراف از مصاف با تیم‌های قدرتمند، موجب بی‌نظمی در برگزاری مسابقات می‌شوند، برخورد جدی صورت پذیرد.

رای صادره به شرح زیر است:

دیدار تیم‌های شهرداری سیرجان و نماینده البرز که قرار بود روز 22 فروردین ماه در سیرجان برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم نماینده البرز، انجام نشد.
تیم نماینده البرز مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه بوده و سه بر صفر بازنده اعلام می‌شود. این تیم باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های فرا ایستاتیس کران فارس و بانوان البرز برگزار و از سوی سمانه امیری، مدیر تیم فرا ایستاتیس کران فارس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند