Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین گفت: 74 روستای منطقه طارم سفلی با راه اندازی طرح احداث بازارچه محلی از منافع آن بهره مند می شوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی در بازدید از دهستان چقور منطقه طارم سفلی و در جمع اهالی این روستا، افزود: مالیات بر ارزش افزوده توسط دفتر روستایی استانداری بین دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری توزیع می شود که از ابتدای سال 96 تا آذرماه امسال 11 میلیارد ریال اعتبار دراین رابطه به دهستان چقور تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مسایل و مشکلات بخش طارم سفلی از کانال دستگاه های اجرایی استان پیگیری می شود اگرچه منابع و امکانات محدود و مطالبات مردم نیز نامحدود است اما باید برای رفع معضلات پیش رو به دنبال راهکارهای مناسب بود.
به گفته مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین، مالیات بر ارزش افزوده براساس سرانه جمعیت توزیع می شود و متاسفانه براساس سرشماری صورت گرفته، از ابتدای سال 97 اعتبارات مربوط به عوارض سوخت و دخانیات در بین دهیاری ها توزیع نشده است.
نجفی در ادامه با اشاره به انجام طرح های مشارکتی موجود، تصریح کرد: پروژه های مشارکتی دهیاری ها و طرح های محرومیت زدایی با حمایت دولت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی صورت می گیرد و بخشی از آنها نیز با همراهی و مشارکت اهالی روستاها عملیاتی شده که در این راستا اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.
وی با تاکید بر همکاری و ورود دهیاری ها، شوراهای اسلامی روستا و تعاونی دهیاری ها در اجرای طرح های اقتصادی، گفت: مجوز بازارچه فروش محصولات زیتون در حاشیه آزادراه قزوین - رشت با پیگیری مجموعه مدیریت استان و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اخذ شده است.
نجفی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه دهیاری ها باید به دنبال خودکفایی و منابع درآمدی پایدار باشند این آمادگی وجود دارد که تسهیلات ارزان قیمت نیز در اختیار آنان قرار گیرد.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دفتر روستايي بازارچه محلي طارم سفلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیسی گفت: از ابتدای وقوع سیلاب در جنوب استان برق ۴۴۵ روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.
وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست‌های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست‌ها برق بیش از ۲۰۰ روستا پایدار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیرو‌های عملیاتی و اصلاح شبکه‌های برق است.
وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و شش دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

دیگر خبرها

  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجای گذاشت
  • مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات
  • اجرای بازی محلی تپه چو در روستای لزور فیروزکوه + فیلم
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان