Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با همایش روز ملی حمل و نقل که ۲۶ آذر در وزارت کشور برگزار شد، مراسم هم‌رکابی نمادین مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و رئیس این همایش و یکصد نفر از مدیران حوزه حمل و نقل عمومی شهری حاضر در همایش از وزارت کشور تا بوستان لاله تهران انجام شد.

جمالی نژاد در پایان این مراسم با اشاره به ضرورت چنین جریان سازی هایی در حوزه حمل و نقل شهری گفت: با توجه به ارتباط کاری ۱۲۷۴ شهرداری و بیش از ۳۷ هزار دهیاری با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور این قطعا شروع یک آغاز جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید براینکه تلاش این سازمان در کلانشهرها و شهرهای بزرگ تبدیل شهر «خودرو محور» به «انسان محور» است، گفت: تلاش می کنیم گفتمان شهر انسان محور را به شهرهای کوچک نیز تسری دهیم.

وی افزود: شهرداری ها در شهرهای بزرگ با توجه به انتظارات شهروندان باید به طور جدی به تحقق حمل و نقل سبز و پیاده محوری ورود کنند.

جمالی نژاد ابراز امیدواری کرد که چنین مراسم هایی که مدیران در آن حضور دارند با توجه به تاثیر آن بر افکارعمومی در دستور کار شهرداریها و شوراها  قرار گیرد.

کد خبر 4488005

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مهدی جمالی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت روز زمین پاک در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دانش آموزان در این مراسم با کشیدن نقاشی و جمع آوری زباله‌های پلاستیکی بوستان لاله‌ی یزد، حفاظت از محیط زیست را به بزرگترها، گوشزد کردند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد هم در این مراسم به نامگذاری روز ملی زمین پاک به نام "مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت پویشی با عنوان "شهر قشنگم، روزی یک زباله از تو کم می‌کنم" در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.
زارع زاده افزود: شهروندان به مدت یک هفته فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در این پویش مشارکت کنند.

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • مراسم نمادین هفته سلامت در شهر ری با حضور مرشد پیشکسوت (فیلم)
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های