Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@01:53:29 GMT

هفت علامتی که بدن دچار مشکلات درونی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۰۱۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 ثروت حقیقی، سلامتی است. سلامتی، مهم‌ترین دارایی ماست، پس باید آن را بالاترین اولویت زندگی‌مان قرار دهیم. حالا سؤالی که ایجاد می‌شود این است که چطور خواهید فهمید بدنتان سالم و آماده‌ جوش و خروش و گذراندن زندگی است؟ گاهی افراد ممکن است مشکل جدی نداشته باشند و کاملا احساس کنند که سالم هستند، اما گاهی نشان های کوچک و روزمره ای وجود دارند که نشان می‌دهد آنقدرها هم که فکر می‌کنید سالم نیستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو به 7 نشانه روزمره پرداخته شده است که معمولا نادیده گرفته می‌شوند اما ممکن است نشانه یک بیماری یا مشکل جدی تر باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آسپرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس

نادیا زکالوند: آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخوردهای متعددی گرفته است.

بیشتر بازخوردها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشارهایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897281

دیگر خبرها

  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • «معجزه سلامتی» به نان مردم بازمی‌گردد
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • مهم ترین عوامل کاهش موالید/ از سبک زندگی تا مشکلات ژنتیکی
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس