Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ، بابیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد تومان از این مبلغ کمک در سال جاری به ۲ هزار و ۵۰۷ نوعروس نیازمند پرداخت‌شده است ، اظهار کرد : هزار کمک‌هزینه جدید به ارزش سه میلیارد تومان نیز در روزهای پیش رو به نوعروسان پرداخت می‌شود و صف مددجویان متقاضی این خدمت به صفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : کمک پرداختی کمیته امداد اصفهان برای جهیزیه  سهم کوچکی از هزینه‌های زیاد نوعروسان نیازمند را در برمی‌گیرد و برای کمک به این نیازمندان و حفظ آبرو و حرمت آن‌ها به مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان نیازمندیم.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان سریع‌ترین راه برای کمک به نیازمندان استان را استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی دانست و توضیح داد: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، سامانه پیام کوتاه ۸۸۷۷، تارنمای emdad.ir و نرم‌افزارهای پرداخت امن تلفن همراه، مهم‌ترین روش‌های در دسترس برای کمک نقدی به نیازمندان اصفهانی هستند.

انتهای پیام/م

اختصاص ۱۳ میلیارد تومان کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ازدواج و طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان

واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند