Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@14:50:05 GMT

نباید فکر کنیم صعودمان از مرحله مقدماتی قطعی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۰۹۶

به گزارش وانانیوز،  سهراب بختیاری‌زاده در مورد شرایط اردوی تیم امید در جزیره کیش عنوان کرد: ما بازی‌های مهمی در فروردین در مرحله اول مقدماتی المپیک در پیش داریم و نباید فکر کنیم به دلیل میزبانی این مسابقات در تهران شانس‌مان از رقبای‌مان بیشتر و صعودمان قطعی است. همه تیم‌ها به اندازه هم شانس دارند و اگر با این تفکر خودمان را آماده رقابت‌های مقدماتی کنیم با مشکل روبه‌رو می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به رقبای‌مان احترام بگذاریم. این مسئله نیاز به آماده سازی دارد به حریفان‌مان احترام می‌گذاریم و بهترین مسیر را برای آماده‌سازی انجام می‌دهیم.

وی افزود: پایه اصلی آماده‌سازی ما اردو و بازی دوستانه است این کار را تا الان بسیار خوب انجام داده‌ایم و باز هم باید این روند را ادامه دهیم. البته یکی دو بازی دوستانه دیگر را از دست دادیم و می‌توانستیم بازی‌های بیشتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال امید در رابطه با اینکه آیا سوریه می‌تواند شبیه‌سازی یکی از حریفان ایران در دور مقدماتی به نام عراق محسوب شود، گفت: ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که به شناخت بازیکنانم نسبت به حریفان‌مان بیفزاید. باید حریفان تدارکاتی ما سبک نزدیک به رقیبان‌مان در مقدماتی المپیک داشته باشد.

بختیاری‌زاده در مورد مقایسه این نسل با نسل‌های گذشته امید گفت: صادقانه باید بگویم نباید مقایسه صورت داد ما در هر نسلی استعداد‌های خوبی داریم بازیکنان فعلی و گذشته کیفیت خیلی خوبی دارند تفاوت به آن صورت نیست که بگویم یک نسل خیلی قوی‌تر بوده است در کل هیچ زمان این تیم را جدی نگرفتیم و نگاهی که به تیم بزرگسالان داشتیم را به آن نداشتیم. این نگاه در بین مردم و جامعه هم وجود نداشته است باید این تفکر را در مورد همه تیم‌های پایه داشته باشیم همین بازیکنان تیم بزرگسالان را تشکیل خواهند داد. ما در برنامه‌ریزی کمرنگ بودیم و مثل رقبای‌مان خوب عمل نکردیم. به بازیکنان می‌گویم باید خدا را شکر کنند که جزو تیمی هستند که می‌توانند نام‌شان را در تاریخ ثبت کنند. بازیکنان باید این فرصت را غنیمت بشمارند اگر به المپیک بروند نام‌شان در تاریخ فوتبال باقی می‌ماند و انی یک فرصت بسیار خوب است.

مربی تیم امید در رابطه با اینکه با حضور تیم امید در بازی‌های آسیایی و تدارکاتی که در چند وقت اخیر دیده شده آیا این تیم جدی گرفته شده است، گفت: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می‌کند و همیشه کمبود وجود دارد. بحث حضور بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات آسیایی حرکتی خوب از سوی کادر فنی و مدیریت تیم بود. ما دوست داشتیم نتیجه بگیریم، اما با یک نگاه حرفه‌ای‌تر شرایط را برای بازیکنان زیر ۲۱ سال فراهم کردیم تا تیم را به المپیک برسانیم. این اتفاق خوبی بود البته ضعف‌هایی هم وجود داشت و به ما خیلی انتقاد کردند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

کد خبر 6081608

دیگر خبرها

  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش
  • لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی طراحی شد
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم