Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه تروريستي بوکوحرام، به روستايي در شمال شرق نيجريه حمله کرد و پس از تيراندازي‌ هاي بي‌ هدف خانه‌ هاي روستائيان را آتش زد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري فرانسه، مقامات نظامي نيجريه اعلام کردند، صدها نفر از ساکنان روستاي مايبورتي در نزديکي شهر«مايدوگوري» شمال شرق نيجريه پس از حمله اعضاي بوکوحرام و به آتش کشيده شدن خانه‌هايشان مجبور به فرار به سمت اين شهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقامات نظامي نيجريه اعلام کردند، نظاميان روز يکشنبه به همراه تجهيزات جنگي و با پشتيباني نيروي هوايي به اين روستا اعزام شدند و پس از درگيري با تروريست هاي بوکوحرام آنها را وادار به خروج از روستاي مايبورتي کردند.
هنوز خبري از کشته و يا زخمي شدن ساکنان روستا يا نيروهاي ارتش نيجريه، در اين حمله گزارش نشده است.
حملات گروه تروريستي بوکوحرام، از سال 2009 در مناطق شمال شرق نيجريه آغاز و تاکنون باعث کشته شدن بيش از 20 هزار نفر و آوارگي بيش از دو ميليون و 600 هزار تن در اين کشور و کشورهاي اطراف شده است.
گروه تروريستي بوکوحرام، با حمايت گروه تروريستي داعش در منطقه درياچه چاد فعال شده و از چند ماه پيش حمله به پايگاه هاي نظامي را افزايش داده است.139/120
کليدواژه بوکوحرام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال نیجریه طی اقدامی عجیب در بخش آگهی های خود، آگهی استخدام سرمربی برای تیم ملی این کشور را منتشر کرده و از علاقمندان خواسته تا رزومه خود را در این سایت ثبت کنند. نیجریه بعد از نایب قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا با خوزه پسیرو قطع همکاری کرده بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889180

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به حلب نقض آشکار قوانین بین‌المللی است
  • واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه
  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • حمله رژیم اسراییل به «حلب» نقض آشکار قوانین بین‌المللی است
  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • روسیه: اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است